- • Sunt lucruri pe care nu poți să le spui în mod direct. De aceea s-a inventat aluzia. Spre exemplu, ar fi straniu dacă Elena Udrea și-ar pune pe afișele electorale sloganuri de genul: “Mă vrei?”, “Sunt bună?”, “Te excit?”, “Ce mi-ai face?”. Nu! Deși, atît ea, cît și vreo 50% dintre persoanele cu drept de vot știu bine, bine de tot, că atunci cînd spui “modernizare” (vezi foto alăturat), gîndul duce de fapt la un cuvînt care începe cu P. Nu ponta, desigur.
- • Tot mai multă lume e convinsă că Johhanis are niște consultanți americani pentru campania electorală. Discursuri doar cu teleprompterul, gesturi de predicator în afișe, aură de sfînt adăugată-n Photoshop (vezi aici) etc. E totuși un detaliu care a scăpat atenției: Johannis și Băsescu au același consultant vestimentar. Priviți cu atenție cravata în foto1 și foto2.
- • Meleșcanu a urcat vertiginos de la 163 de like-uri pe pagina facebook de profil la nu mai puțin de 213. În doar opt zile de campanie. Yay!
October 6, 2014
Cred ca mai mult cuvantul Romania ne duce cu gandul la chestia aia care incepe cu “p”.
Mic, de mana.
October 7, 2014
Cred ca afisul lui Iohannis NU este “lucru bine facut” si ca degetul lui trebuia sa puna punctul pe “i” -ul Romaniei. De asemenea mimica transmite o impresie de om care nu este deloc in elementul lui decat acasa, cu poarta incuiata.