În primul rînd, pentru că e altfel. Iar asta nu e o calitate decît în aparenţă. Toţi politicienii, în esenţă, sunt altfel. Altfel decît noi.
I-aş fi dat lui Nicuşor Dan prezumţia de nevinovăţie, căci e mai nou în politică, dar nu pot să mă mint. Şi nici să vă mint. Nicuşor Dan este un politician, iar voi trebuie să ştiţi că politicienii sunt în stare de orice, de absolut orice, ca să vă fure votul. Pentru banii puşi în joc, nu pentru voi.
Nu mai departe de luna ianuarie a acestui an, Nicuşor Dan era un activist înflăcărat la un miting împotriva proiectului Roşia Montana. (Căutaţi voi pe youtube filmul, căci eu nu vreau să dau nici un link către N.D.). Nu ştiu ce vă spune vouă asta, dar mie-mi arată că acolo unde sunt foarte mulţi bani, ţup şi Nicuşor Dan. L-am văzut pe Nicuşor Dan, la fel de înflăcărat, şi la congresul Partidului Verde. (Tot pe youtube găsiţi secvenţa). O să spuneţi că Partidul Verde e mic, nu contează şi că banii nu sunt acolo. Ok, dar eu aş vrea să aflaţi că sunt câţiva moguli în ţara asta fooooarte interesaţi de mişcarea politică a ecologiştilor. Unii dintre ei (vezi cazul Răzvan Păunescu!) s-au şi băgat în hora ameţitoare a politicii de partid, investind bani şi energie pentru vremea în care verzii vor avea un cuvînt de spus în formarea guvernului. Care va să zică, Nicuşor Dan a mirosit şi aici banii.
O ascultam zilele trecute, la RoNewMedia, pe Aneta Bogdan, o femeie tare deşteaptă, specialistă în branding şi foarte preţioasă. Evident, vorbea despre Nicuşor Dan. Cu o pasiune similară celei cu care Nicuşor Dan ţinea microfonul la mitingul anticianuri de astă-iarnă. OK. Dar nu omiteţi faptul că Aneta Bogdan este partenera lui Bogdan Naumovici, iar cînd spui Roşia Montana, spui Bogdan Naumovici. Cu-cu!
Şi mai e ceva.
E al dracului de trendy să te declari azi susţinător al lui Nicuşor Dan. Simona Tache, Cristian Manafu şi mulţi alţi oameni mişto vorbesc despre Nicuşor Dan ca despre Mesia. Cu argumente foarte bune pentru cei care nu se pricep la politică. Îmi aminteşte de efervescenţa pro-Traian Băsescu din 2004. Ei bine, nu. Eu n-o să mai cad încă o dată în plasă.
Nicuşor Dan, oameni buni, mă tem că nu este decît un iepure pentru PDL. Pentru ca PDL, prin candidatul Prigoană, să poată spera la Primăria Capitalei, are nevoie de mai mulţi iepuri care să ronţăie din morcovul imens cu care este cotat Oprescu în sondajele de opinie. Gigi Becali, Anghel Iordănescu, Irinel Columbeanu, Nicuşor Dan nu au altă menire decît să fure voturi de la Sorin Oprescu.
May 25, 2012
La RoNewMedia s-a făcut campanie pentru domnul acela? Nu părea a fi subiectul evenimentului
May 25, 2012
nu sunt nici pro, nici contra Nicusor Dan (sunt indiferenta), dar mi-a atras atentia faptul ca s-a bagat intr-un protest anti Rosia Montana. Cum zici si tu, acolo e vorba de bani, multi – veniti de la un anume Soros, bani care vin in buzunarele protestarilor, nu ale comunitatii rosiene. Asa ca nu pot sa nu condam o asemenea atitudine la un candidat!
May 25, 2012
Eu cred, cu tot respectul că-ţi place să fii Gigi Contra aici. Adică vrei cu tot dinadinsul să nu fii de partea cuiva doar pentru că asta a devenit trendy. Şi în sprijinul părerii tale cauţi tot felul de filmuleţe pe youtube. Altul mai bun nu e la ora actuală. Şi nu-l compara cu Bpse, ăla avea şanse mari să câştige şi eu un animal politic, cu Nicuşor nu e cazul.
May 25, 2012
Interesant punct de vedere. Mie mi se pare ca Nicușor Dan este prea grăbit. Nu e cazul sa-i crească barba alba pană ajunge într-o funcție de răspundere, dar un stagiu de 4 ani pe funcție de consilier sau într-o funcție administrativă l-ar face mai apt de conducere. Inteligența are totuși nevoie și de experiență.
May 25, 2012
De unde sti sigur ca ND fura din voturile lui Oprescu si nu din cele ale lui Prigoana sau mai stiu eu ce alt candidat?
May 25, 2012
Se pare ca nu va puteti imagina ca unii isi promoveaza ideile si nu urmaresc banul cu orice pret. Fiecare cu limitele lui.
May 25, 2012
Gigi Becali, Anghel Iordănescu, Irinel Columbeanu, Nicuşor Dan nu au altă menire decît sa se rontaie intre ei si doctoru oparila sa fie reales lejer. oricare din acesti papagali l-ar fi batut pe gargaragiu la un al doilea tur de scrutin cum era candva
May 25, 2012
Sunteti putin ilogic: mai intai, Nicusor Dan a mirosit banii cu care Soros finanteaza protestele anti-RMGC; apoi, il vorbeste de bine Aneta Bogdan, care ar fi asociata (unde? cum?) cu Naumovici, care a mirosit banii de la RMGC.
Cat despre povestea cu iepurii care fura voturile lui Oprescu, am inteles: mai bine sa avem doar candidati PSD si USL – cu alte cuvinte, aceeasi mizerie.
May 25, 2012
şi atunci mai bine să nu votăm cu nimeni şi să stăm acasă sau cum?
May 25, 2012
@mircea kivu : asa e, sunt putin ilogic. Daca eram logic, n-as fi bagat negatia in titlu, nu?
May 25, 2012
@ cristi: exista o masa de oameni care voteaza la primarie mentinerea starii de fapt (pe oprescu, adica). exista o alta masa de oameni care voteaza schimbarea. cum si oprescu si nicusor dan promit schimbarea, rezulta ca voturile acestui bazin electoral se impart intre cei doi. altfel spus, nicusor dan nu fura voturi de la oprescu, ci -culmea!- de la prigoana. afirmatia ta, cum ca nicusor dan ar fi un iepure pentru PDL ar fi avut sens in cazul in care ar fi existat un tur 2, iar acolo voturile sale s-ar fi dus catre prigoana . cum nu exista insa un tur 2….. ca si fiu si mai explicit: stefan florescu de la cine fura voturi: de la poteras, sau de la manescu? :)
May 25, 2012
Nicusor Dan va aduce la vot oameni dezamagiti de toate partidele care altfel ar fi stat acasa, deci nu votanti ai lui Oprescu sau Prigoana. In al doilea rand, in ultimul sondaj pe care l-am vazut la Digi24, Oprescu avea mai mult decat USL, iar Prigoana mai putin decat PDL. De aici eu inteleg ca Nicusor Dan eventual ia din votantii lui Prigoana, nu ai lui Oprescu. Discutia despre bani nu e decat fud (fear, uncertainty and doubt), la cati imobiliari au incercat sa il cumpere si-ar rezolvat problema financiara demult daca asta era scopul lui. Iar referinta la Soros aminteste de Romania Mare a anilor 90. Curat-murdar coane Sutule.
May 25, 2012
Ideea ca ND ar fi iepure PDL e o tema falsa si de pe urma careia ar beneficia Oprescu, nu Prigoana. Pentru ca orice strateg politic stie ca multi candidati in opozitie nu convin decat celui in functie. Astfel, votul negativ se imparte intre mai multe optiuni.. Asa au si aparut candidatii Anghel Iordanescu si becali acum.. Un exemplu local, marca Iliescu: In 2000, Isarescu si Stolojan au candidat separat iar Iliescu s-a trezit cu Vadim in turul 2. Ca sa vezi.
May 25, 2012
Eu l-am ascultat pe ND si ma identific cu ceea ce spune si crede. El este cel care ma reprezinta.De aceea il votez. Restul candidatilor ma dezgusta. E parerea si perceptia mea.Nu ma intereseaza teoria conspiratiei de care se pare ca sufera multi. Sunt si eu impotriva proiectului Rosia Montana pentru ca am vazut munti de steril si lacuri otravite de cianuri.Si nu as dori nimanui sa locuiasca intr-un asemenea loc.De aceea sunt impotriva si nu pentru ca “nu imi iese ” nimic din asta.
May 25, 2012
Interesant articolul dar isi construieste argumentatia pe ipoteze false. Un exemplu este “Dar nu omiteţi faptul că Aneta Bogdan este partenera lui Bogdan Naumovici,” Asta implica asa o asociere “murdara” intre cei doi, un complot de sprijinire Rosia Montanta. Acest stil l-am vazut toti in documentare cu pretentii stiintifice cu un enorm succes de piata, in care se aruncau niste concluzii bombastice si argumentatia, foarte logica si solida de altfel, pleca de la 1-2 asumptii nedemonstrate sau fundamente false.
May 25, 2012
Toti activistii basisti, telectuali si oengisti care se jeneaza sa fie pe fatza cu Basescu si PDL, voteaza Nicusor Dan. Numai cine-i timpit nu intelege asta. Nicusor Dan pt. noi este Ungureanu doi!
May 25, 2012
@ionut,> Oprescu a plecat in cursa electorala de pe la un scor enorm: peste 60%, nici un alt candidat nu sarea de 10%. intre timp, nicusor dan a adunat vreo 6% si, cu inca putin efort 2.0, va ajunge probabil la 8%. care opt la suta n-au cum sa fie furate de la prigoana, iti dai seama.
hai, ca nu e greu…
May 25, 2012
Draga Sutu,
Indiferent despre cine ai fi vorbit, aceasta tentativa ta de argumentatie e atat incat nu ma pot intreba care e defapt scopul tau cu acest text. Pare o chestie chinuita, incropita peste noapte, numai ca sa raspunzi la o comanda. Nu te pot suspecta ca esti gica-contra si nici un sceptic convins. Cunoastem tehnica “n-am argumente dar e bine sa se-auda asta, pentru ca oamenii nu stau prea mult sa analizeze, raman doar cu ideea”. E o tehnica mai veche, a batranilor propagandisti. Si mai cunoastem in acelasi timp simpatiile tale pesediste. Transmite-i mult succes dlui Oprescu
May 25, 2012
Eu nu pot sa-l votez pe Nicusor Dan dintr-un motiv foarte simplu: e “Garantat Plesu”. Adica intra intr-o adunatura “selecta” alaturi de Voinescu-Cotoi, Bachonschi, Neamtu, Ungureanu, Crisian Preda. Niste reformatori ai clasei politice romanesti, niste virgini care au fost in opozitie in ultimii ani si pe care poporul indobitocit refuza sa+i voteze, adica mahalaua inepta isi merita soarta (am facut acum un rezumat al editorialului domnului Plesu din Dilema Veche de acum 2 saptamani, ca nu imi imaginez ca ati facut abonament online ca sa va bucurati de intelepciunea editorialelor domnilor Ghinea si Cotoi). Daca nu ma insel, pana nu demult si Traian Basescu facea parte din categoria asta a reformatorilor.
May 25, 2012
@Cristi Sutu: Daca tot ai tinut sa ne zici cu cine nu votezi, ne poti spune cu cine o sa votezi de fapt?
May 25, 2012
un articol plin de scamatorii logice.
Nicusor Dan este altfel decat actualii politicieni. putem lua cuvintul ‘altfel’ si sa zicem ca este altfel decat bloggeri interesati de bani sau altfel decat elefantii roz, dar tot incorect ar fi :)
de ce e altfel decat cei din actualul sistem ? pentru ca in ultimii 4-5 ani a luptat impotriva politicienilor-afaceristi interesati in ‘proiecte imobiliare’ ilegale si potrivnice intereselor orasului.
iar scamatoriile cu atractia banilor nu par nici ele capabile sa stea in picioare. castigand procese impotriva ‘dezvoltatorilor imobiliari’ cu proiecte de milioane de euro, Nicusor Dan putea obtine ‘sprijinul’ acestora mai devreme si mai facil.
de altfel autorul al cui sustinator este si de ce ? vreun argument, vreo logica ? …
May 25, 2012
Voteaza cu psd atunci sau taci in p**a mea… Ai vazut ce “bine” a inceput maestrul ponta. Ai vazut cum incearca sa-l salveze pe nastase, cum a revenit in 10 zile nomenclaturismul!.
May 25, 2012
mai bine ne-ai spune de ce il votezi pe oprescu!!
May 25, 2012
multumesc pentru sugestii. o sa ma scriu in curind un text despre de ce nu pot sa votez cu oprescu. si in plus o sa dau drumul la o campanie-surpriza.
May 25, 2012
Draga Cristian Sutu,
Te citesc de multă vreme pentru că vii adesea cu subiecte de foarte bună calitate şi pentru că una peste alta, eşti un jurnalist, ceea ce e destul de rar pe la noi zilele astea.
După acest post insă, ai pierdut un cititor: pe mine. Pentru că sunt aproape de campania Salvati Rosia Montana si eu STIU CA NU SUNT BANI ACOLO, că,de exemplu, avocatii Salvati RM pledeaza pro bono si activistii sunt activisti pe bune. Il cunosc pe Nicuşor Dan şi ştiu că e dezinteresat financiar, că oamenii care lucrează pentru el sunt voluntari pe bune şi că Nicuşor e de partea bună a lucrurilor şi nu e iepurele lui Prigoană.
Şi n-am să te mai citesc pentru că după articolul acesta, există doar două posibilităţi:
1. Ori eşti răuvoitor, şi atunci probabil faci campanie pentru Oprescu sau Prigoană (putem abera şi noi, nu numai tu,. nu?)
2. Ori eşti neinformat şi atunci nu eşti jurnalistul care credeam eu că eşti, ci doar un urechist/ impresionist oarecare.
Indiferent ca publici sau nu acest comentariu, adio şi n-am cuvinte!
May 25, 2012
@ cristi: exact, cei 8% ii ia de la prigoana, nu de la oprescu. tu faci o eroare de calcul: presupui ca oprescu se duce in jos cu -8%, procente care se duc la nicusor dan. ei bine, minusul acela ar fi existat oricum. doar ca el s-ar fi contabilizat ca plus pentru prigoana daca nu ar fi existat nicusor dan :)
May 25, 2012
Pe mine nu m-au atins deloc cele 3 argumente pe care le-ai adus. Si asa cum zicea cineva mai sus, il votez pe ND pentru ca am vorbit cu el face2face si rezonez cu el. Nu pentru ca il voteaza si Manafu sau nu-l voteaza Sutu.
Si votez si eu pentru: “Scrie un articol despre cel cu care votezi” :))
May 25, 2012
Al naibii Nicusor asta, cum ia el bani de la Rosia Montana din ambele parti (si de la ‘contra’, ca merge la proteste si de la ‘pro’, ca il sustine Aneta care e ‘partenera’ lu’ Naumovici). Greu cu logica, bine ca “te pricepi la politica”. Stiu, e trendy sa scrii despre Nicusor Dan (creste numarul de accesari), e la fel de trendy sa fii contra (dai impresia ca esti mai destept decit ceilalti) dar, serios, chiar n-ai gasit niste argumente valide cu care sa-ti sustii pozitia? E subtire rau…
May 25, 2012
Nicuşor Dan nu ia din voturile susţinătorilor lui Sorin Oprescu, ci – într-o mică parte – din voturile bucureştenilor anti-Oprescu şi – într-o mai mare parte – din voturile bucureştenilor care n-ar veni altfel la vot.
May 25, 2012
Conexiunile pe care le faci tin de paranoia si fabulatie.
Voteaza cu Oprescu atunci si cu realizarile lui pe 4 ani:
– nu a accesat in 4 ani fonduri europene;
-”performanta” unica, Bucurestiul a fost retrogradat sub nivelul Romaniei;
– demolari abuzive de cladiri istorice;
– este vinovat direct de moartea celor 6 bebelusi de la Giulesti. A cerut trecerea celor 18 spitale in subordinea Primariei si nu a facut nici o analiza pe teren a acestora.
-Umbla ca tembelul pe santierele de constructii, imitandul pe Ceausescu in vizitele de lucru. Un primar nespecialist nu are ce cauta in santier.
– a pierdut Circuitul de Formula 3 in jurul Parlamentului in 2009. Santaj nereusit;
– Sediul Primariei se putea consolida antiseismic, fara mutarea salariatilor, Prin metoda prof.ing. E Iordachescu ( cel ce ne-a translatat atatea biserici), se actioneaza numai asupra bazei in subsol.
– Mutare fara licitatie de inchiriere, pe bani grei, de 3 ori mai multi;
– Ceasuri elvetiene , in final cu custodie, de 4 ori mai scumpe
– Chiosciuri ciudate, de 5 ori mai scumpe;
– Semafoare inteligente de 3 ori;
– Ghivece stradale, de 7 ori;
– borduri suprapuse
– dale cauciucate pe trotuare
– parcari foste Daly abandonate
– reasfaltari pe artere impecabile ( acum recent Calea Grivitei)
– Podul Basarab se termina cu 12 luni mai repede daca nu sicana Oprescu pe constructor, sistand lucrarea
May 25, 2012
In teorie ND are sustinerea societatii civile, deci se asteapta la multe procente si la o participare masiva la vot. In realitate, o sa ia maxim 5 %, o sa rada toata presa de “forta” societatii civile. iar ND va candida sigur la parlamentare din partea unui partid, acum isi face doar incalzirea, ca si Paleologu. Altfel, ND pare ok, dar sunt oameni care l-au vazut la Felix Tataru la agentie, oameni de la Felix erau la conferintele lui ND, si mai sunt si antreprenori multumiti de intelegerile pecuniare facute cu ND;-). Eu nu-l votez pentru ca nu are sanse, iar voturile date spre el sunt voturi irosite.
May 25, 2012
De acord cu Radu. ND a devenit frecventabil pt basistii rusinati
May 25, 2012
Te rog sa publici link-urile cu clipurile video in care apare Nicusor Dan si la care faceai referire in articol. De asemenea, as vrea sa detaliezi un pic discursul Anetei Bogdan din timpul Ronewmedia pe tema ND (durata, stil, citate daca se poate, reactii etc) si natura relatiei ei cu Bogdan Naumovici si RMGC.
Multumesc.
May 25, 2012
allez fur PDL. vai, vai, sutule…
May 25, 2012
Dimpotriva, ii fura din voturi lui Prigoana, fura voturile opozitiei. Cu atat mai mult cu cat se voteaza acum intr-un singur tur.
May 25, 2012
Era buna o documentare inainte de articol. Omul asta a blocat manarii facute de toate partidele in Bucuresti. Are un proiect bun, pe termen lung. Da, astea par sa fie argumente bune sa nu votam cu el !? Mai bine unu cu ceasuri de aur sau altul cu niste borduri noi…
May 25, 2012
Se pare ca incepe sa creasca Nicusor Dan, ieri a incercat Oparila sa-l lipeasca de PDl, acum articolul asta…incepe sa fie interesant. Apropo de voturile pe care le ia Nicusor Dan, eu sunt votant PDL dar pt. primar nu votez Prigoana.
May 26, 2012
Nu votezi ND pentru ca ND ia din voturile lui Oprescu? Uaaau. Deci ai vota cu el daca n-ar lua din voturile lui Oprescu? Asta e logica gen Crin Antonescu, e foarte tare.
May 26, 2012
Se pare ca nu esti doar fotosuper , esti un fin comentator !
May 26, 2012
Nu vei vota cu Nicusor Dan pentru ca te invarti in cercurile psdului
May 26, 2012
Alexut, esti un diminutiv!
May 26, 2012
@LU: tu nu erai o apriga sustinatoare a Elenei Udrea?
May 26, 2012
si ce este rau la chestia asta?
nu merita oprescu primaria , pentru virsta si pretentiile pe care le are , este doar un fotbalist.
May 26, 2012
Nicușor Dan putea să facă lucruri mai bune, gen să stea în Franța, decât să fie dat în judecată pentru 600k euro de rechini imobiliari. Iar în cazul Roșiei Montane, el nu a apărut în ianuarie, a fost la proteste (ca simplu protestatar) de mai multe ori (și la Cluj l-am văzut), fiindcă este cu adevărat implicat în societatea civilă. În aceeași măsură puteți să-i acuzați și pe Alburnus Maior de interese, ceea ce ar fi o nedreptate cruntă.
Oricum, e treaba dvs. ce credeți. Fiecare are dreptul la o opinie.
Eu voi continua voluntariatul pentru Nicușor Dan.
O zi bună.
May 26, 2012
Subscriu la ce au scris ionut, Barbu Mateescu, jos_iliescu etc.
ND nu fura, in niciun caz, din voturile oprescului (lumea asta mai trendy, mai nustiucum nu cred ca ar vota cu oprescul).
Pe de alta parte, nu ma omor dupa insii gen Salvati Rosia Montana iar partidele ecologiste ma scot din sarite (de regula sunt coloana a cincea a comunistilor, Rusiei, stangii radicale etc), asa ca nu ma omor in mod deosebit.
Asa ca nu voi vota ND.
Oricum, votul din 2004 si cel din 2009 pt Base a meritat; asa ca am sa ma tin de nas si am sa votez politic; cu pliciul; asta e si nu ma dau dupa plop.
May 27, 2012
Unde ati invatat meseria de raspandac, chit ca argumentele nu sunt logice, doar doar s-o prinde cineva in plasa, la Felix ? :) Nu o sa faceti vreodata nici jumate din cate a facut Nicusor Dan pentru altii. Si e normal: Felix&Co nu tin cursuri din astea.
May 27, 2012
Ai pretentii de semne de civilizatie, de oameni cinstiti si capabili care sa te conduca si totusi tu scrii acest articol, lipsit de argumente valabile logic, ca o vendeta personala, manata probabil de invidia despre care vorbeai ca ai regasit-o recent in tine. Parerea mea e ca ar trebui sa votezi cu Nicusor pentru mine si cei ca mine, care nu fura, nu dezamagesc si acorda intotdeauna celorlati sansa de a se dovedi. Noi credem in Nicusor Dan, omul, iar povestea noastra este mai frumoasa pentru ca vorbeste de noi, nu de politica, coruptie sau alte idei conspirative la care romanii au dezvoltat parca un reflex Pavlov de greata. Sper ca nu te-am jignit. Am vrut sa te cert numai. O zi frumoasa.
May 27, 2012
Stim cu totii ca esti PSD-ist…de fapt de asta nu il sustii pe Nicusor Dan…restul e can-can.
May 27, 2012
Cat despre ce voturi fura si cui…pai au as fi votat candidatul PDL dar pt ca Nicusor e mai bun ca Prigoana il votez pe el. Deci un vot a furat de la PDL. In al doilea rand Oprescu are electorat de stanga, slab educat si sarac…dovada si limbajul de santierist al lui Oprescu (e pe intelesul votantilor sai), cum sa fure un doctor in matematica electorat de la un habarnist ca re vorbeste cu PĂ si DĂ in loc de PE si DE?!
May 27, 2012
De ce sa mai votezi? Ai pe cine? Nu vezi ca am ajuns sa votam doar sa nu iasa unul sau altul…
May 27, 2012
@cristian sutu:
Niciodata! Dar cu reactia asta m-ai convins definitiv!
May 27, 2012
Ieri am scris un articol pe blog, in care imi manifestam ingrijorarea fata de lipsa de competenta si viziune a candidatilor inscrisi in cursa electorala pentru Bucuresti… L-am scris in incercarea de a identifica eu insami un candidat pe care sa-l votez, fara a avea ulterior senzatia ca am oferit un vot de compromis (cum s-a mai intimplat, de altfel)… Nu ma asteptam sa fie un articol cu ecou, insa azi am avut o surpriza imensa: diverse… nume mi-au comentat agresiv si hartuitor, aparindu-l, cica, pe “oengistul” Nicusor Dan… Stilul comentariilor este acelasi cu cel al postacilor de partid, fapt ce-mi intareste convingerea ca ND este doar o curva imbracata in rochie alba de mireasa, trimis(a) pe centura politichiei de catre un partid muribund…
May 27, 2012
Adica, pana mea, eu iti spun ca sunt aproape de campania Salvati Rosia Montana si tu sugerezi ca sunt postaca lui me Udrea? Ca ti-am zis ca sunt dezamagita de tine? Nene, numai Mme Birchall face de-astea, nu te supara, ii atragi atentia ca face greseli de ortografie, ditai doctoru la Yale, si te acuza ca esti platit de dusmanii imaginari s-o denigrezi…
May 27, 2012
Deci, pentru ultima oara, dle Sutu:
Eu sunt “postacul” care ti-a atras atentia ca Sebastian Ghita a fost la Concertul de Anul Nou de la Viena:
http://sutu.ro/auzi/ghici-cine-fost-concertul-anul-nou-viena/
Deci te rog sa-mi spui ca e convingerea ta intima ca fanii
dnei Udrea stau cu inima cat purice pe1 ianuarie ca sa vada cine dirijeaza anul asta Concertul de la Viena si ce program alege Mariss Janson la a doua sa invitatie ca dirijor la celebrul concert. Te rog, spune-mi ca fara asta, fanii dnei Udrea nu pot manca ciorba de potroace de pe 1 ianuarie, la pranz.
May 28, 2012
Am 22 de ani. Sunt voluntar pentru Nicușor Dan.
Mă întristează profund acest articol în care autorul nu cred că s-a obosit să citească 5 minute despre modul în care Nicușor Dan s-a luptat pentru București în ultimii ani.
http://nicusordan.ro/media/pdf/10-ani-in_romania.pdf
Mă întristează faptul că există oameni pe lumea aceasta care între Oprescu, Prigoană și Nicușor Dan pot să aleagă … mașinăria USL sau cea PDL.
Mă întristează faptul că România a devenit oarbă. Atunci când vine cineva care ține cu adevărat la Bucureșți și cu un trecut demn, nu suntem în stare să credem.
Sunt tânăr și nu pot decât să sper că, totuși, România nu e moartă.
May 28, 2012
Faza cu bosgdan naumovici ,precum si toti cei care sunt anti rosia montana sunt platiti de Soros este un penibil, facut pentru a dezbina.
Este fix o dezbinare proasta, in care lumea nu mai crede de mult.
Iar cand mai minti oameniii si le spui ca si cei care militeaza pentru proiect, si cei care militeaza contra proietuluisunt platiti, ramai cu un gol in suflet, cu impresia ca nu poti face nimic. Partea buna este ca lumea nu mai crede toate tampenile.
Iar Nicusor Dan nu o sa fie cel care fura voturi, o sa fie cel care va ajunge Primar.
May 28, 2012
Si totusi, n-am inteles de ce nu-l votati. Pentru ca il voteaza Manafu sau pentru ca a participat la un miting al Partidului Verde? Sau o fi si Nicusor Dan, ca atatia altii inaintea lui, reprezentant al ocultei sionisto-imperialiste care probabil ca vrea sa ne bage pe gat biciclete cumparate de la americani? Sau pur si simplu va doriti trafic mai mare? Nimic din biografia lui ND nu sugereaza macar ca omul asta, cu ale lui pacate, ca noi toti, ar adulmeca banii si le-ar lua urma hamesit. Ce naiba…
May 28, 2012
Mi se pare trist faptul ca dreptul la opinie a ajuns sa fie consumat in acest fel. Daca ar fi sa urmarim logica (ciudata alegere a cuvantului, nu ?) autorului (nesemnat), a sustine o idee inseamna inregimentare politica, iar a NU o sustine, acelasi lucru. Autorul post-ului stapaneste bine instrumentele sale de rationament: Nicusor Dan este impotriva proiectului Rosia Montana, prin urmare este PDL-ist. Daca ar fi sustinut proiectul, ar fi fost USL-ist ? Animalele sau galeriile romane de la Rosia Montana cum sunt ? PDL-iste sau USL-iste ?
Incoerenta este insa urmata de impertinenta: autorul sustine ca opiniile unor oameni precum Simona Tache (si Andrei Plesu, pe care insa autorul nu a indraznit sa-l mentioneze) sunt pentru acei naivi care nu se pricep la politica (asa cum se pricepe, probabil autorul). Dupa calculele autorului, a crede in valoare, in competenta (si coerenta), sunt atributele naivilor. Imi permit sa-l contrazic.
In ceea ce-l priveste pe Nicusor Dan, nu il cunosc si nu stiu ce va fi el in viitor (daca va deveni un politician precum restul sau nu), insa eu il votez azi pentru ca il consider capabil, pentru ca impartasesc viziunea lui despre oras si pentru ca, in trecut, a fost motorul unor initiative care au servit (in opinia mea) bucuresteanului..
May 28, 2012
Haideti sa va zic de ce il votez eu pe Nicusor Dan si de ce recomand tuturor romanilor pentru o data in viata sa ignore mentalitatile de tip sutu.ro si sa isi deschida naibii mintea. Sunt deja ani buni de cand tot auzim ofuri in stanga si in dreapta de genul “Doamne, toti din politica sunt niste hoti, niste prosti, niste Becali si Prigoana; cand o sa vina cineva destept?” Uite bine, a venit. ND nu doar ca are un program excelent dar are in spate un background cum ma indoiesc ca a mai avut cineva din politica romaneasca. Si cand spun asta, nu vreau sa insinuez ca Romania nu a mai avut intelectuali in plasa politica, insa nimeni de anvergura si inteligenta dlui Dan. Din postura unui student in State care studiaza matematica, tin doar sa intaresc faptul ca ND a fost olimpic international la matematica, reusind sa ia 2 punctaje maxime la ultima faza a olimpiadei – o performanta cum numai o mana de oameni in istoria de 53 de ani ai olimpiadei a mai reusit. Fie numai si pentru acest simplu lucru, ND are trebui sa invinga nulitati intelectuale precum Irinel Columbeanu si Silviu Prigoana. Cat despre Oprescu… o sa ma opresc aici.
May 28, 2012
@sutu: Pot raspunde cu o intrebare la titlul articolului. Pentru ca esti idiot?
May 28, 2012
Incredibil cum s.-au activat toti postacii PDL…
Mult succes in politica, Nicusor Dan!
May 28, 2012
Pai in articol ai dat doar motiva ca sa voteze lumea cu Nicosor Dan :)
Dupa ce va ajunge primar poate va fura. Sau poate nu. Evident ca nimeni nu baga mana in foc ptr nimeni. Dar decat Oprescu sau Prigoana, noi, bucurestenii, il preferam ptr ND.
ND inca beneficiza de prezumtia de nevinovatie. si asta este suficient. Nu putem vota un talhar ca Oprescu doar ptr ca, vezi tu, si ND s-ar putea sa fie un talhar. E stupida logica ta amice.
May 28, 2012
Sunteti nedrept, domnule Sutu, si cu Nicusor Dan, si cu cei (mai multi) dintre cei care il sustin. Or fi si capete infierbantate, care isi dau drumul la gura, nu zic nu, dar de aici la “postacii PDL” calea e cam la fel de lunga ca cea dintre studentii din anii ’90 si agenturili straine care tipareau valuta prin subsoluri. Nu generalizati si recititi-va opinia. Asa-i ca-i subtirica argumentatia de scartaie din toate inchieturile? Oricum, mi se pare interesant cum de Nicusor Dan incepe sa-i trezeasca si pe admiratorii D-lui Oprescu, care dormeau linistiti la adapostul lui 60% si al blazarii bucurestenilor.. Pana acum, ii furam voturile lui Prigoana si stricam opozitia.
May 28, 2012
1. Aneta Bogdan: este important de spus că Aneta îl susţine pe Nicuşor, şi nu invers. Nicuşor a spus de mai multe ori, că oricine este liber să spună ce vrea şi să îl susţină cum vrea. Însă a accentuat următorul lucru: «nu voi accepta sprijin financiar din partea niciunei presoane controversate. Le mulţumesc pt. sprijin, însă nu doresc să mă asociez cu aceste persoane în ceea ce doresc să fac. Lupta pt. Bucureşti este a mea, a voluntarilor, a cetăţenilor corecţi, care luptă doar pt. un ideal, nu pt. bani». Nicuşor este, şi astăzi, împotriva Planului Diabolic RMGC.
2. Diferenţa dintre Nicuşor, şi toţi ceilalţi candidaţi, este aceea că Nicuşor este parte a societăţii civile şi a făcut lucruri frumoase pt ţara asta: a înfiinţat Şcoala Superioară Bucureşti, care atrage cei mai buni tineri români, dar şi străini, din România, respective, sud-estul Europei. A stopat de la demolare, în instanţă, 7 hectare din Parcul Tineretului, a stopat de la demolare un sfert din Parcul Cişmigiu, o parte a Grădinei Icoanei şi, în total, a câştigat 23 de procese împotriva rechinilor imobiliari şi a corupţilor din primăriile din Bucureşti.
3. Ne place sau nu, politica ne influneţează viaţa de zi cu zi în mod absolute direct!!! Politica e murdărită de oameni, nu invers, pt. că politica este făcută de oameni. Modul în care arată politica la un moment dat depinde de oamenii care sunt implicaţi în aceasta. Dacă vroia să se îmbogăţească, Nicuşor o putea face până acum. Dar, nu toată lumea e coruptibilă. Chiar nu puteţi admite că există şi oameni corecţi. Dvs… sunteţi corect? Sunteţi un om cinstit?
4. Este o mare .. mare diferenţă între Nicuşor şi Băsescu. Băsescu era déjà un politician mânjit când a venit la putere. Alţii au memorie scurtă.. însă eu, chiar dacă aveam doar 19 ani în 2004, n-am uitat de scandalul Flota sau ţigareta, acte de corupţie infernale, în care Băsescu fusese adânc implicat. Nu am uitat nici şmenurile făcute cu rechinii imobiliari de Băsescu, cu terenurile spaţii verzi sau de monumentele istorice distruse de Băsescu. Deci comparaţia asta, cu speranţa în Băsescu şi cea de acum, în Nicuşor, chiar nu stă în picioare. Băsescu e un fost securist, care a tras pe turta lui atât înainte, cât şi după Revoluţie, iar Nicuşor e un om de ştiinţă, unul din cei mai mari matematicieni din câţi a dat România, iar el s-a luptat pt. Bucureşti şi a salvat o bună parte din parcuri şi monumente istorice.
5. Nu, nu e trendy să te declari susţinător al lui Nicuşor. Oamenii bine informaţi, susţin valorile. Iar Nicuşor Dan este un om de valoare al României !
6. Ştiţi ce spun cei de la PDL? Inclusiv votanţii PDL ? Că Nicuşor Dan candidează ca să fure din voturile lui Prigoană :)) … Deci… până la urmă… cum e ? Hotărâţi-vă şi voi :)…
7. Cât despre povestea cu Verzii… alea chir sunt supoziţii. Nu vă bazaţi pe nimic concret. Recitiţi punctul 2 din comentariul meu.
Voi, între Prigoană, Oprescu şi Nicuşor Dan, cu cine aţi vota? Răspundeţi-vă sincer la întrebarea asta şi pe 10 iunie, acţionaţi în cunoştinţă de cauză.
May 28, 2012
Pai si de ce l-as vota atunci pe Oprescu care garantat face tot ce-ai zis despre ND, plus 1000 de alte lucruri mult mai nasoale (cum ar fi ca-mi zgarie urechea ca zice ca e independent).
May 28, 2012
Cristian Sutu, te consider slab in construirea argumentatiei.
Uite de ce:
1. Te legi acolo de termenul “altfel”. Cand lumea se refera la faptul ca Nicusor Dan e altfel decat Prigoana si Oprescu. E profesor de matematica, nu combinator. Asta inseamna pentru mine altfel. Esti ambiguu si neconvingator.
2. Nu pui link-uri catre secvente sau filmulete pe youtube. Ne indemni pe noi sa cautam, ca oricum n-avem timp, poate poate te credem. Link-eaza si vorbim. Si, oricum, ce relevanta are?
3. La faza cu Rosia Montana, te declar prea inteligent pentru mine. Logica ta m-a dat gata.
4. Vorbesti de Manafu, de Simona Tache, care argumenteaza foarte bine pentru oamenii care nu se pricep la politica. Tu esti un om care se pricepe la politica, asa-i? Daca raspunzi cu “da”, te rog sa-mi definesti ce inseamna pentru tine politica in Romania. Pentru ca nu pari un specialist, asta e prima impresie pe care o creezi, si nu numai mie, din cate vad.
Daca ma consideri vreun “postac”, am rugamintea sa scuipi in san si sa-ti dai 2 palme. Iti dau voie chiar sa nu-mi aprobi comentariul.
Apropo, am fost si eu la protestul anti-ACTA. Sa imi verific contul, or fi intrat banii de la Soros?
May 28, 2012
@marius: desi sunteti putini, sunteti atit de muuuuulti :)
May 28, 2012
In primul rand, da, e altfel. Dar e altfel si fata de ceilalti, nu doar fata de tine sau de mine.
In al 2-lea rand, imi pare rau ca s-a ajuns in asa hal incat orice ai incerca sa faci te face sa apartii unui partid. Toate argumentele tale sunt speculatii, nimic mai mult.
Faptul ca a participat la un miting anti Rosia Montana spune ca se invarte dupa bani? Nu crezi ca poate exagerezi putin? Si eu as fi participat daca ar fi fost posibil si asta NU inseamna ca as fi facut-o pentru vreun partid anume! Tot pe linia asta de argument, cred ca te contrazici in idei. Rosia Montana este un proiect sustinut de Traian Basescu si PDL si nu este nici un secret aici. Faptul ca Nicusor Dan a participat, nu l-ar face anti PDL? Sau stai! Pentru voi, adeptii teoriei conspiratiei, si asta e o tactica! Pentru a parea ca nu are legatura cu PDL! E plin de voi! Sunteti in stare sa va legati de orice chestie, cat de subreda, ca sa va arugmentati opiniile…Nu e normal.
May 28, 2012
@sutu – Ești unul dintre puținii care fac calcule la rece și consideră toate variabilele. Foarte mișto articolul, mai ales ultimul paragraf. Din păcate nu prea se gândește nimeni că Nicușor Dan e doar un artificiu al PDL, care în combinație cu votul într-un singur tur trebuie să-l scoată primar pe Prigoană. Practic, toți “tinerii prostibili” care habar n-au de pragmatismul politicii vor vota cu Prigoană, chiar dacă vor pune ștampila pe Nicușor.
Un singur articol am mai văzut care să-ți împărtășească opinia: http://www.alexradescu.ro/2012/04/parteneriat-strategic-nicusor-dan-silviu-prigoana.html
May 28, 2012
Un troll post despre ND printre multe alte posturi respectabile si argumentate, evident pe alte bloguri. Ori asta ori esti limitat, cu tot respectul.
May 28, 2012
@Sutu, Mai sunt 17 candidati…cand scrii restul de 16 articole “De ce nu il votez pe…”?
Daca nu le scrii inseamna ca ai avut un interes anume sa il discreditezi pe Nicusor Dan si nu e un demers dezinteresat. Oricum, repet, stim toti ca esti PSD-ist
May 28, 2012
P.S cat despre “postaci”…de unde stii tu ca sunt ai PDL? Ai vreo dovada sau iar arunci praf n ochi pe sistemul acuzam fara dovezi ca poate prinde. Te discreditezi pe zi ce trece si PSD-ul nu te va tine in brate cand nu te va mai citi nimeni.
May 28, 2012
Ce articol penibil si ce speculatii ieftine!
O fi scris pentru cine nu stie ca Oprescu este atat de sigur de victoria sa incat evita orice confruntare cu contracandidatii sai?
May 29, 2012
Acum cateva zile, cand am citit articolul, m-am simtit responsabil sa dau un raspuns. Am facut-o, insa citind o parte din comentariile din ultimele zile, imi dau seama ca am gresit. Am subestimat autorul, si adevaratele sale intentii. Greseala mea atunci (ca si acum, insa asumata) a fost sa consum o parte (fie si infima) din timpul si energia mea comentand un post cu valoare 0. Pierderea mea a fost castigul autorului: inca un pic de atentie, inca un pic de publicitate (persoanei, site-ului, etc.). Imi vine in minte modul in care Prigoana isi construia imaginea publica, acum ceva vreme. Dupa ce voi incheia, voi inchide site-ul acesta pentru ultima oara, si sper ca si altii sa fie mai selectivi in replica. Energia cu care unii pot emite nulitati/prostii o depaseste pe a celor cu bune intentii.
May 29, 2012
“Nicuşor Dan, oameni buni, mă tem că nu este decît un iepure pentru PDL. Pentru ca PDL, prin candidatul Prigoană, să poată spera la Primăria Capitalei, are nevoie de mai mulţi iepuri care să ronţăie din morcovul imens cu care este cotat Oprescu în sondajele de opinie. ”
O prostie cat casa. Cine voteaza Oprescu nu se uita nici cu curul la Nicusor Dan. Nicusor Dan nu rupe nimic de la Oprescu dar poate rupe mult de la Prigoana.
May 29, 2012
Nicusor Dan, pe linia deschisa de Locotenentul din piata (dracu’ mai stie cum il chema), Naumovici, Claudiu Craciun. Astept cu interes urmatorul candidat “independent” si “bine intentionat”
Am mai tot scris asta zilele trecute….
May 30, 2012
Si daca il votam noi toti pe Nicusor Dan si il scoatem si pe doctorash si pe prigonel din joc? Cum ar fi sa nu votezi cu ce crezi ca e majoritatea ci cu ce crezi ca ar fi cel mi bun? Eu nu cred ca Niucsor Dan mananca voturi de la Oprescu, mai degraba de la Prigoana. Becali ia un pic de la oprescu si ceva de la prigoana . Cred ca sansa lui Nicusor dan sunt partea din cei 60-70 % care nu merg la vot pentru ca nu au cu cine vota.
May 31, 2012
Dupa numarul de like-uri de la acest articol, iti pot da seama de numarul de postaci psd/pdl/usl care activeaza online si intoxica conversatiile.
May 31, 2012
M-am gandit si eu ca Nicusor ar fi comparabil cu Basescu in 2004, cu voluntariatul, cu ardeiul, cu piata, cu schimbarea. Pe de alta parte, Traian Basescu venea dintr-un partid, Nicusor Dan e independent. Pe de alta parte as vrea sa mai cred ca “hai ca se poate” pentru ca am senzatia ca strambatul din nas sistematic si periodic a devenit constanta sociala.
June 1, 2012
interesant… ganditi ca banul sta in spatele tuturor actiunilor domnului Nicusor Dan se pare. Este o opinie. Eu gandesc ca ar fi putut sa aiba bani fara probleme, daca ar fi dorit, si totusi… ce spuneti de aceasta? http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-12321401-avocata-lucia-chereches-cere-asociatiei-salvati-bucurestiul-daune-600-000-euro-deoarece-ong-impiedicat-demoleze-doua-imobile-kiseleff.htm
June 1, 2012
Domnule sau Doamna, ca nu ati avut buna-vointa de a va semna,
Nu vreau decat sa va spun ca nu sunteti convingator.
Ati umplut o pagina cu presupuneri.
Mai bine va abtineati.
June 2, 2012
Esti nebun si probabil un fanatic gica contra pe orice subiect! Si in plus, nu reusesti sa scrii nici ceva interesant pe subiect, cu toate ca te chinuiesti foarte tare.. Vorbesti in necunostinta de cauza si nici macar n-ai bunavointa de a te informa cat de cat..daca macar i-ai fi deschis siteul (www.nicusordan.ro) ai fi gasit acolo raportul de cheltuieli pentru campanie, de unde are banii si declaratia de avere..despre istoricul proceselor in care a fost implicat, nu mai pomenesc, ar fi culmea informarii pentru unul ca tine, care isi bazeaza absolut toate afirmatiile pe presupuneri. Si nu te simti unic pentru asta, toata presa de larg consum doarme intr-o dezinformare crunta. Somn usor!
June 2, 2012
dacă ar candida un superman cu toate calităţile necesare pentru a fi primarul Bucureştiului, cred că ar avea un procent foarte mic din cauza părerilor tuturor exprimate în toată media. se pare că se potriveşte urarea: s-avem baftă de primar bun! c-avem prea multe capete de sfoară. :D
June 3, 2012
Doreai cateva lamuriri in legatura cu pozitia lui Nicusor Dan in anumite chestiuni. Aici ar fi cateva raspunsuri pentru tine… si poate si pentru altii. http://www.realitatea.net/nicusor-dan-este-posibil-ca-miracolul-sa-se-intample-lui-oprescu-ii-este-frica-de-mine_947560.html
June 4, 2012
Nicusor Dan este singurul om care isi doreste cu adevarat binele Bucurestiului, pt el ma duc la vot prima oara dupa 8 ani. Sper sa castige, a facut mult bine cu asociatia Salvati Bucurestiul, care s-a luptat cu mafia imobiliara si deciziile abuzive ale primariei. Am avea insfarsit un primar la inaltimea orasului pe care il conduce
June 4, 2012
Domnule Sutu (si smecheru’, banuiesc), sper sa iti foloseasca la ceva cei 30 de arginti. Pentru ca, daca nu esti un latrau platit, iti ramane ca singura varianta starea de defetist incuiat. Am si ceva argumente, croite pe stilul de bucla logica atat de bine exprimat mai sus: tu scrii impotriva lui Nicusor Dan, el este impostriva RMGC, RMGC a cumparat cam toata presa, rezulta ca TU esti cel care alearga dupa bani, nu? Usor. Mai departe. Dumneata pari a fi un scriitoras bine-intentionat si rational, adica altfel, dar noi toti stim ca blogerii care scriu despre politica sunt toti o apa si-un pamant. Deci nu se poate pune baza pe ce zici. Aneta Bogdan era partenera cu Naumovici in proiectul “2012 – Sfarsitul lumii lor”, nu si in porcaria aia de campanie pe care o face denestimabilul in favoarea unor samavolnici. Si ceva ar mai fi de subliniat in atitudinea de carcotas pe care ti-o asumi: e drept ca ar fi intelept sa pastrezi umbre de indoiala cand vorbeste cineva care a calcat stramb odata, dar sa sustii ca acelasi devine complet discreditat, in orice alt domeniu si pe orice perioada, e de-a dreptul imbecil si paranoic, deci daunator. Si, pentru ca subtil ai cam declarat pe ce cal pariezi, sustinatorul lui Oprescu (un corupt megaloman dovedit) nu mai poate fi in veci creditat cu probitate, dupa logica ta. Sper sa prinzi si tu un loc la rontait morcovul ala infipt in moalele lui Oprescu (probabil de-aia nu are chef de dezbateri publice), pe langa Prigoana.
June 5, 2012
Nicusor Dan asta se pare ca a devenit o problema, pentru ca in ultimele zile vad oamenii din Trust agitandu-se cu articole si comentarii pe tema “De ce nu il votez pe Nicusor Dan” sau “Cine e Nicusor Dan?”
June 5, 2012
Dar cum poti determina ca un candidat va fura voturi de la un alt candidat? Adica, spre exemplu, daca Nicusor Dan s-a dat contra sistemului, si in mod special contra lui Sorin Oprescu, cum ii va fura acestuia votantii? Un om care este fanul lui Sorin Oprescu e posibil sa isi schimbe votul pentru cineva care i se declara dusman? Nu stiu ce sa zic….Mai degraba se adreseaza celor care s-au saturat de Oprescu. Adica ii fura voturile lui Prigoana. :))
June 5, 2012
NICUSOR DAN = Alba ca Zapada
O logica elementara ne demonstreaza cu usurinta scopul acestui nou personaj introdus pe scena politicii dambovitene. Ca sa intelegeti mai bine, facem o serie de Q&A:
Q: In ce mediu de comunicare/informare isi desfasoara campania electorala?
A: Pe net.
Q: Cine foloseste cu preponderenta acest mediu de comunicare?
A: Tineretul.
Q: Tinerii cu drept de vot chiar au si votat pana acum?
A: Un procent destul de mic.
Q: De ce?
A: Pentru ca restul nu aveau cu cine, nu “puneau botul la vrajeala”.
Q: Dar tinerii care au votat, in marea lor majoritate, ce preferinte electorale au/aveau?
A: In Bucuresti majoritatea tinerilor voteaza sau votau cu PNL.
Q: Care este publicul tinta al campaniei lui Nicusor Dan?
A: Tinerii cu drept de vot care nu au votat pana acum si cei care au votat cu PNL.
Q: Ce inseamna asta?
A: Daca Nicusor Dan reuseste sa aduca la vot o parte din electoratul pasiv si sa fure voturi de la USL, viitorul primar al capitalei va fi Prigoana Pliciul.
Q: Pai stai asa, nu o sa ajunga Nicusor Dan primar general?
A: Nu.
Q: De ce?
A: Simplu, numarul de voturi pe care poate Nicusor Dan sa-l stranga nu este suficient incat sa depaseasca numarul de voturi pe care il poate obtine PDL.
Q: Ce vrei sa spui? Ai argumente?
A: Da, cifre chiar. La alegerile trecute, PDL a avut aproximativ 190.000 votanti. PNL + PSD + PC au avut cam 210.000 votanti. La alegerile din 2012, atributia principala a lui Nicusor Dan este de a fura cateva zeci de mii de voturi de la USL. Acelasi scop il au si Gigi Becali + Anghel Iordanescu.
Q: Dar astea sunt cifrele de la alegerile trecute. Mai sunt valabile?
A: Este adevarat ca s-a produs o migrare de electorat dinspre PDL catre USL, dar PDL totusi are un electorat “captiv” de aproxinativ 100.000 votanti. Prin urmare, daca Nicusor Dan aduna 100.000 voturi, marea lor majoritate vor veni dinspre votantii PNL/USL lasandu-l pe Oprescu undeva la egalitate cu Prigoana Pliciul.
Q: Dar daca totusi Nicusor Dan obtine cele mai multe voturi si ajunge primar general? Ce-o sa faci atunci?
A: Eu? Nimic. Nu eu sunt cel care “pune botul la vrajeala” acum. Nu eu voi fi cel dezamagit inca o data.
Q: Vrei sa spui ca cei ce-l voteaza pe Nicusor Dan sunt naivi si manipulati?
A: LOL!
Sa ne uitam nu mai departe de numele “mari” ce se constituie in consultanti si sustinatori ai acestui imaculat tanar politician. Ion CRISTOIU, Andrei PLESU, Liviu MIHAIU, Andrei PIPPIDI (Revista 22 – sotul Alinei Mungiu PIPPIDI – Revista 22, fosta consiliera a lui Basescu), Dan PERJOVSCHI (Revista 22), Cosmin ALEXANDRU (Revista 22), Ion VIANU (Revista 22, Dilema Veche), Simona TACHE (Catavencii), Neculai Constantin Munteanu (Revista 22), Cristian Ghinea (Dilema Veche), Cosmin ALEXANDRU (Revista 22), Liviu ANTONESEI (fost politician, scriitor, Adevarul). Daca totusi nu-i cunoasteti pe cei de la Revista 22 numiti mai sus, ei bine Redactor-sef adjunct la aceasta publicatie este Andreea PORA. Acestia sunt oamenii ce-l sustin pe Nicusor Dan chiar pe site-ul lui de campanie si toti au un lucru in comun, state de plata portocalii si buze formate pe basaul basescian. Cat despre Ion Cristoiu, Andrei Plesu si Liviu Mihaiu chiar este nevoie sa intru in detalii?
Q: Si ce daca Nicusor Dan este sustinut de pupincuristii lui Basescu? El vine cu idei si programe!
A: Cu idei da, cu programe NU! M-am uitat pe site-ul lui de campanie si am vazut doar idei. Nimic concret, nici o modalitate de rezolvare a problemelor prezentate, nici un plan clar de realizare sau punere in aplicare. Vreau sa vad concret care sunt modalitatile prin care crede el ca se pot finanta toate proiectele de care vorbeste, ca asa, si Oprescu visa autostrazi suspendate pe tot cerul bucurestean.
Acum am o serie de intrebari la care as vrea sa-mi raspunda sustinatorii lui Nicusor Dan.
De unde are Nicusor Dan bani pentru flyere?
De unde are Nicusor Dan bani pentru bannere publicitare pe diferite site-uri web (de ex http://dexonline.ro/)?
Daca are bani pentru flyere si publicitate on-line, de ce nu lipeste si afise electorale?
Ce experienta are in organizare si management?
Ce experienta are in gestionarea de fonduri?
Cum credeti ca a putut castiga atatea procese impotriva rechinilor imobiliari si impotriva statului?
Faptul ca in 2008 a semnat alaturi de politicieni si partide Pactul pentru Bucuresti, (pact ce evident a fost incalcat in totalitate) denota naivitate?
I-as ruga pe cei ce sunt acum lesinati de emotie si orbiti de stralucirea inocenta a acestui individ sa-si acorde un moment de claritate in gandire si sa priveasca mai cu atentie la evenimentele din ultima perioada. Eventual, sa-si puna si cateva semne de intrebare.
Pana azi, nu i-am acordat prea multa atentie, dar am dat click din curiozitate pe un filmulet de campanie de-al lui ce a fost share-uit pe facebook (intitulat “Un calcul simplu pentru mai departe”) si am fost surprins de tehnica de comunicare folosita, totul in acel video imi arata ca filmuletul cu pricina a fost realizat de profesionisti intr-ale comunicarii. Totusi, ceea ce mi-a atras atentia, nu au fost culorile alese, cuvintele folosite, inflexiunile vocii sau imaginile sugestive, ci schema piramidala pe care ne indemna s-o folosim. Mi-e scarba de asa ceva. Eu unul, n-am sa votez niciodata pe cineva care-mi spune “voteaza-ma” si cu atat mai putin pe cineva care-mi cere sa conving si pe altii sa-l voteze.
Daca ce ati citit pana acum nu v-a convins sa priviti dincolo de imaginea mesianica in care pozeaza acest salvator al Bucurestiului, atunci cititi si chestia asta: http://sutu.ro/angoasa-politica/nu-va-castiga-alegerile-nicusor-dan/
Sper sa nu ajung sa v-o zic p-aia cu “v-am zis eu”.
Semnat: alt Dan
June 5, 2012
bine’asa deci ar trebui sa candideze la primarie un om nepolitic si total necunoscut, neprieten sau cum? sa nu crezi ca tin musai sa mergi la vot… dar chiar si asa? ne iei de prosti sau cum? nu inteleg…
June 5, 2012
Un site international de motorsport pe care intru zilnic are de cel putin 6 luni publicitate cu Rosia Montana – pentru vizitatorii cu IP de Romania. Numai ca de vreo 3 saptamani a fost inlocuita mai intai cu candidatul PDL la Sectorul 5 iar mai nou cu Nicusor Dan. Asadar nu am niciun dubiu ca banii de promovare trec macar prin aceeasi firma, daca nu cumva vin si din aceeasi sursa.
June 5, 2012
oameni buni, am inteles despre ce este vorba.
Nu sunt deloc interesat de politica asa cum este ea in Romania.
Insa, hai sa vedem pe cin epropunem sa votam nu pe cine nu trebuie sa votam.
Aveti un candidat pe care sa-l creditati cu increderea voastra.
daca nu, atunci nu stiu de ce ne pierdem vremea.
Hai sa votam peste 20 de ani, poate pan aatunci reusim sa ne mobilizam si sa cream in Romania o forta a oamenilor care vor sa faca ceva din tara si poporul asta nu numia sa-l jefuiasca.
Cu drag,
Alt Andrei
June 5, 2012
Primarul Bucurestiului are decizii finale asupra RM?
Sau nu stiu… ori ne implicam, ori nu. Dar daca alegem sa da, din optiunile date, ND este cea mai buna varianta.
Personal nu inteleg legatura dintre Primaria unui alt oras asupra unor proiecte dintr-o cu totul alta zona a unui stat… Poate-mi explica cineva…
June 6, 2012
si in concluzie tu cu cine vei vota?lasa-ma sa banui ca vei vota cu Oprescu…
June 6, 2012
E ceva rau sa protestezi anti Rosia Montana? acolo sunt niste abuzuri inimaginabile:)
App,oprescu de ce promite schimbarea? nu a fost primar in ultimii 4 ani?:| se crede si el in opozitie ca Basescu?
Aveti de ales intre Oprescu (care nu a facut nimic),Becalii(un incult fara margini),Prigoana si irinel(care nu au fost in stare sa-si stapaneasca nevestele,d-apoi tot bucurestiul) si Nicusor Dan..care e un personaj nou si destul de controversat:) Fiecare cu decizia lui..Bafta la vot!
June 6, 2012
eu nu il aleg pe nicusor dan pentru progarama, ci pentru ca pare un om care vrea sa faca ceva pentru bucuresti! partea proasta este ca tineri care sunt sunt mai idealisti il sustin iar cei mai varsta sunt mai cu piciorele cu pamant si intr-un fel nu au incrdere in cei tineri. sunt sigura ca nu va castiga, dar ma bucur ca incepem sa ne trezim!
June 7, 2012
nu o sa votezi pentru-ca nu il cunosti si nici nu o sa afli niciodata cine este,iti dau un sfat,dupa ce se termina campania si o sa piarda ,pentru-ca nu are mizerii in spate,sa te dusi si sa vorbesti cu el,ai sa descoperi multe si poate ai sa il ajuti in toate campaniile pe care le duce,ca este nevoie de voluntariat la greu,nu numai de postaci pe net,semidocti- mistocari care vorbesc in lipsa de informatie.e atat de simplu,nu il cunosti si nu ai incredere,atunci du-te si vorbeste personal cu el ca nu este vreun zeu,e modest si are rabdare pentru toti nebunii,nu uita,daca tot esti atat de suparat de starea de fapt a natiunii,poate il ajuti in actiunile sale,ca e tare greu fara bani si multa lume sa te lupti cu toti bogatii astia care impart banii nostri.
June 7, 2012
Buna ziua!
Intamplator am dat peste postul dumneavoastra, mai mult la insistenta unui prieten, si mi-ati confirmat inca o data faptul ca bloggerii, indiferent de background-ul de jurnalism pe care il au, sunt doar instrumente, unelte ce se pot cumpara sau vinde. Articolul, din punct de vedere retoric e un mare sofism in sine, principiul de ipoteza- argument-concluzie este complet la pamant, cat despre obiectivitate, ati tergiversat complet si acest principui de baza al jurnalismului. Sunt dezamagit si e probabil pentru ultima oara cand voi mai accesa acest blog..
Cu respect,
LSL
June 7, 2012
Eu traiesc al 8-lea deceniu.
Mentalitatile noastre ne ingroapa. Nu am evoluat.Ca in Eminescu, continuam sa dam inapoi ca racul.
Eu nu am speranta in Oprescu,nu din cauza originii securistrice.Era doctor si poate ca acolo putea safaca oameni sanatosi.Ca primar el nu arecum sa aiba cunostinte,imaginatie,exceptand smecheria
proprie de afaceri personale.
La acesta varsta,cand mi-am pierdut speranta in fosile care urmaresc propriile interese si partidul,
imi place sa-mi investesc speranta in cei tineri,bine scolarizati,precum Nicusor Dan,Paleologu,etc.
Un olimpic trebuie sa aiba viziune si sa aiba nopti scurte pentru propria obste.
Este fundamentala buna intentie.
June 8, 2012
Acest personaj este destul de nesigur si labil. Cunosc acest gen de rol al bunului simt dus pana la timiditate pentru a-i imblanzi pe cei din jur si odata ce si-a atins scopul sa se transforme intr-un dictator. Faptul cel mai evident este ca nu are o familie, nu a dovedit atasament…suficient sa fisureze tot marketingul de brand. Ego-ul este exacerbat atata vreme cat el ca persoana este agasant si mai cunoscut decat o Scoala Superioara care are doar titlul in romana si continutul in engleza. O mare ciudatenie.
June 8, 2012
Prietene, atunci voteaza Prigoana sau Oprescu, aia stii sigur 100% ca sunt corupti pana in maduva oaselor. Nicusor Dan inspira o urma de respect pentru ce-a facut, si o alta urma de incertitudine in ceea ce priveste intentiile sale ca primar…. Repet, voteaza hotii, macar atunci stii sigur ca nu se va schimba nimic!
June 8, 2012
Eu votez cu Nicusor Dan pentru simplul fapt ca e din afara sistemului. Poate ca nu ar fi un primar fantastic, dar sa fim seriosi Basescu, Oprescu, Lis nu au ridicat prea mult stacheta. Daca nu ar fi existat ND , nu as fi mers la vot, si cred ca asa gandesc toti votantii lui. Deci furam voturile cui???.
Oricum, sper ca la alegerile urmatoare sa am mai multi candidati de valoare, cu sanse reale, de unde sa aleg.
June 9, 2012
eu voi vota cu el si asta pentru ca pe mine m-a pacalit doar oprescu… a fost singurul pe care l-am votat….toti ar merita dati cu capul de pereti de nemernici ce au fost …pe ND il cred, are o lumina in ochi ce nu cred ca minte…by the way…felicitari pt pozele cu copilutii, sunt absolut remarcabile…
June 11, 2012
Acest personaj este raspunzator pentru mai multe proiecte de dezvoltare a Capitalei ce au fost întârziată sau suspendate momentan si pentru care statul a avut pierderi de ordinul zecilor de milioane de euro. Vorbim aici de Pasajul Basarab, blocat ani in sir in instanța prin ONG-ul Salvati Bucureștiul si pentru care statul a plătit penalizari de întârziere de milioane de euro. Cred ca toată lumea știe de Bulevardul Uranus care a fost oprit momentan in instanța pentru un asa zis monument istoric si pentru care statul plătește chiar in acest moment penalizari. Nicusor Dan nu este străin nici de mediul privat, având mai multe procese pe rol cu firme care au toate avizele de la stat pentru construcție, dar nu au cotizat. Mecanismul este simplu: dezvoltatorul așteaptă luni de zile aprobarile si autorizatiile de construire pentru a dezvolta un proiect, cand e gata de construcție vine Nicusor Dan si îl da in judecată, deși dezvoltatorul trece prin mai multe comisii de mediu pana cand obține avizul de mediu. In acel moment, proiectul se suspende pana la solutionarea litigiului. Dacă dai de un judecător care nu cunoaște administatie publica îți si suspenda avizul de construire pana la solutionarea in anulare, motivând ca nu este anulat ci doar suspendat pentru o vreme, vreme ce costa bani mulți. In acesta perioada încep negocierile cu ONG ul care se lasa greu si pe bani mulți. Acești bani sunt plătiți de către stat in cazul proiectelor de interes public si de către particulari in cazul firmelor private. Firmele private au început sa-l dea in judecată pentru daune de întârziere la lucrări, dar statul nu am auzit sa aibă un proces cu el de recuperare a daunelor, deși sunt banii noștri. Mai este o smecherie cu statul si firmele care contracteaza lucrări cu statul pentru ca,se pare ca firma contractata este in avantaj dacă cineva opreste lucrările, pentru ca ei sunt plătiți in continuare si chiar exista penalizari de întârziere dacă lucrările se opresc independent de ei. Penalizarile sunt încasate de firme si impartite cu ONG urile. Nicusor Dan nu este străin de asta. Știu foarte multe cazuri de proiecte de anvergura, dezvoltate de particulari, care sunt oprite fără temei acum in instanța si cel putin doua proiecte dezvoltate in parteneriat public-privat oprite in instanța de acest individ fără scrupule. Concluziile vi le las vouă.
June 23, 2012
Ideea dvs. este complet eronată. Cum apare o figură nouă, promițătoare, cum trebuie să-i găsim asocieri obscure cu politicieni corupți. Iar dacă nu îi găsim, atunci în mod sigur nevastă-sa e o pațachină, socrul este fost membru de partid turnător etc. Trebuie murdărit orice apare nou și promițător. Și eu mâine, dacă mă înscriu ca și candidat independent la whatever, o să spuneți că sunt fiica lui Becali nelegitimă sau amanta lui Băsescu sau mai știu eu ce mizerii. De-aia nu ieșim din kkt, pentru că nu știm să ne coalizăm, ci doar aruncăm cu noroi în absolut oricine. Nu-i așa că tu, autorule, ai fi un candidat perfect și imaculat? Rizibil și ridicol.
September 16, 2013
Julyette,
Ai perfecta dreptate dar totusi nu vreau sa cred ca toti aceia care improasca cu noroi in orice figura noua care apare pe scena politica sunt oameni simpli ca mine si ca tine care exprima un punct de vedere personal vizavi de aceea persoana in cazul de fata Nicusor Dan ci sunt convins ca majoritatea sunt in slujba unor partide care i-au insarcinat ca sa murdareasca orice personaj nou care apare astfel incat ei, politicienii, sa nu mai para asa murdari si patati cum sunt.
January 31, 2016
Dle. Sutu, au trecut patru ani de la articolul dvs. si multe s-au schimbat sau s-au nascut.
Ati ramas tot la parerile expuse la acel moment?