fotounion.ro semnează cu Kooperativa 2.0

S-au împlinit recent 10 ani de cînd există www.fotounion.ro. Iar de o vreme încoace mă gîndesc foarte serios la externalizarea serviciilor de marketing pentru toate evenimentele de fotografie ale acestui mic brand. Devenise tot mai clar că obosisem să tot sap la cazma într-o lume unde există tractoare și pluguri. Dacă vrei să rămîi relevant în ceea ce faci – fotografie în cazul meu – trebuie să conștientizezi că va trebui lași în seama altora, care se pricep mai bine, parte din grijile tale. Uite-așa am început să caut. Doar că-n orice direcție mă uitam îmi venea în minte un singur nume: Cristian China Birta. Probabil că-l știți, dar dacă prin absurd n-ați auzit de el, ori de agenția lui, trebuie să aflați că nu există, din cîte am văzut eu, un publicitar mai pasionat decît el. Iar cînd zic publicitar mă refer strict la definiția din dex a cuvîntului publicitate: faptul de face cunoscut un lucru publicului. Specialitatea lui: social-media. Vă fac o mărturisire: omul este praf la fotografie. L-am avut în vreo 2-3 tabere de fotografie pe care le-am organizat, iar camera lui foto plîngea în hotote și se ruga la mine s-o iau din mîna lui. Nu vă speriați, foarte probabil că la fel ar reacționa și camerele foto din posesia unor personaje precum Simona Halep, Lionel Messi sau Michael Jordan.
Am făcut această introducere pentru a vă spune că tocmai am bătut palma cu Cristian China Birta pentru un contract de reprezentare.
Iar dacă printre voi sunt curioși cu privire la bucătăria intimă a social media, vă recomand cartea din imaginea alăturată. Pe care abia ce am primit-o.
Mulțumesc, Cristian!

 

chinezu-carte

No Comments Yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *