Să vă dau mai întîi o veste proastă: vînzările publicaţiilor jurnalistice continuă să scadă. În caz că n-aţi remarcat ştirea celor de la Hotnews, în care se dau cifrele BRAT, trebuie să aflaţi că Adevărul a scăzut vînzările medii pe ediţie de la 116.682 în T2 2010 la 40.555 în T2 2011. Evenimentul zilei, de la 22.479 la 15.851. Jurnalul Naţional, de la 66.171 la 31.167. Dilema veche, de la 32.817 la 8.786. Şi tot aşa, cu toate celelalte publicaţii auditate de BRAT.
E însă o singură publicaţie care înregistrează creşteri de audienţă: 4.863 în T2 2010, 6.616 în T1 2011 şi 6.947 în T2 2011. Este vorba despre Revista Biz, condusă de Marta Uşurelu. O cunosc pe Marta, v-am mai spus ce face ea, este o tipă fenomenală. Cu siguranţă Marta s-a bucurat foarte tare cînd a văzut cifrele BRAT. Eu m-aş bucura şi mai tare, pentru că am acum o mică dovadă ştiinţifică a ipotezei că presa nu e tocmai pe cale de dispariţie în România.
A, şi încă ceva. Dacă eşti blogger şi vrei să iei parte la ediţia de iarnă a #bizsmscamp – locul unde se adună cei mai importanţi oameni din social-media românească – bagă un cap aici. Biz te mişcă!
September 7, 2011
Dar faptul ca presa scade in audienta ma bucura. De ce n-a scris niciodata despre alegerile din 2000, facute de niste “partide” de tot hazul, inscrise pe liste false de membri fondatori? Daca nu taceati, azi scapaseram de mult de haitele de politicarzi flaminzi dupa putere iresponsabila! Eu am lansat inca din 2002 campania:ADEVARUL ESTE IARASI IN MANIFESTE! Si cititi pe saitul partidul-ideal.ro prin ce politie politica am trecut pentru asta, in vreme ce restul “confratilor” papau parale si caca cu polonicul! Lipsa de respect fata de adevar v-a doborit! Cum naiba: din 2000 nimeni nu mai reprezinta statul roman, si voi va faceti ca ploua! O sa ploaie multa vreme, dar nu cu bani, ci cu laturi si indiferentza !