Rebranding eşuat la PDL

Vă amintiţi nebunia Smart&Right de anul trecut? Pedeliştii, care păreau se se fi săturat de portocaliu, umblau atunci un pic la cutia cu vopseluri şi extrăgeau culoarea verde. Asta se întîmpla, deci, vara trecută. Cineva fără imaginaţie citea tot atunci un manual de branding al conservatorilor britanici şi propunea logo-ul de mai jos pentru tinerii PDL. Sau, mă rog, ceva asemănător. Întrebarea logică pe care ne-o putem pune acum e ce s-a întîmplat cu verdele? Unde a dispărut? Ce s-a întîmplat cu Smart&Roght? Site-ul PDL, aşa neactualizat cum e el, e tot portocaliu. Iar chestia cu smart n-o mai foloseşte nimeni. În plus, unii candidaţi ai PDL folosesc deja alte culori.

4 Comments
  • Phaim
    April 11, 2012

    Vrei sa spui conservatorii britanici, nu?

  • Adinel
    April 11, 2012

    A fost mult mai simplu de atat… cel putin asa cred eu..
    In ianuarie 2011 Beiersdorf AG lansa gama pure & natural ceea ce a insemna buget de marketing si publicitate mare atat cat sa arate o crestere a B AG cu 7%pe anul trecut. Restul e simplu: inversezi cromatica, impactul vizual fiind acelasi. Practic logo-ul de mai sus calarea un alt trend/campanie de marketing.
    Oricum mai bine decat –> http://www.youtube.com/watch?v=URbfoVdOhhw ;) Parerea mea haha :)

  • Cristian Șuțu
    April 11, 2012

    @phaim > da.

  • kilroy
    April 11, 2012

    Ori verzi, ori portocalii, din partea mea pot sa se spanzure.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *