Vrem un brand de ţară. Cum procedăm?

Răspunsul simplu este: cu inteligenţă.

Răspunsul complicat a început să fie elaborat prin februarie 2010, atunci cînd Elena Udrea a anunţat intenţia guvernului de a contracta fonduri europene în valoare de 75 de milioane de euro pentru construirea brandului de ţigani ţară şi promovarea imaginii ţiganilor României în lume. Din păcate, însă, răspunsul simplu a fost uitat pe parcurs. Astfel, ne-am trezit acum două zile cu un cap în gură din partea şefului FMI, care a declarat la France 2: Guvernul român ne-a spus: vom tăia 20 – 25% din salariile funcţionarilor. Noi am spus: nu, nu luaţi această măsură dacă vreţi să faceţi economii; măriţi impozitele şi mai ales impozitele pentru cei mai bogaţi. Guvernul a spus: nu, noi suntem cei care decidem. Practic, ne-a făcut de rîsul lumii. Şi cum un pumn în gură nu vine niciodată singur, priviţi o secvenţă din recent-lansatul film The Wolfman, în care joacă Benicio Del Toro, Anthony Hopkins, Emily Blunt, Geraldine Chaplin. Recunoaşteţi cumva limba în care vorbeşte personajul interpretat de Geraldine Chaplin?

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *