M-am enervat. M-a pus dracu’ să deschid Hotnews şi să citesc acolo o ştire care ne anunţă că în China a fost inaugurată astăzi încă o porţiune de 200 km de cale ferată rapidă, ridicînd la peste 7000 km numărul total al rutelor de acest gen. Înţeleg că pînă în anul 2013 în China vor fi 13.000 km de cale ferată rapidă. M-am enervat rău, cum vă spuneam. Pentru că mi-am amintit de drumurile noastre, toate, care nu se vor întîlni niciodată cu promisiunile din campania electorală.
Hai să vă reamintesc ce spuneau cretinii ăştia de la PDL în ultima lor campanie electorală:
Realizarea PACTULUI NATIONAL “AUTOSTRAZILE ROMANIEI” pentru asigurarea coerentei si continuitatii in finantarea constructiei de autostrazi.
• Finalizarea coridorului IV paneuropean Nadlac-Constanta (total 855 km) la nivel de autostrada pana in anul 2012, cu exceptia tronsonului Sibiu-Pitesti (120 km) ce va fi realizat prin concesiune cu finalizare in 2013-2014.
• Finalizarea portiunii intre Bors si Targu Mures (254 de km), din Autostrada Transilvania (total 415 km), urmand ca portiunea intre Targu Mures si Brasov (161 km) sa fie finalizata in 2013-2014.
• Finalizarea tronsonului de autostrada Bucuresti – Comarnic (110 km), urmand ca tronsonul Comarnic – Brasov (56 km) sa fie realizat prin concesiune cu finalizare in 2013-2014.
• Realizarea conexiunilor dintre autostrazile A1 si A2, prin realizarea la nivel de autostrada a centurii de tranzit a Bucurestiului, portiunea de nord pana in anul 2012 si portiunea de sud pana in anul 2014.
• Completarea si largirea la 4 benzi, pana in anul 2011, a portiunii de nord (A1- Otopeni – A2) din centura periurbana Bucuresti (existenta) si finalizarea, pana in anul 2013, a portiunii de sud.
• Inceperea lucrarilor in 2012 la autostrada Ploiesti – Buzau – Focsani (108 km), parte a coridorului IX paneuropean si la autostrada Focsani – Sabaoani (140 km).
• Inceperea lucrarilor in 2012 la autostrada Targu Mures – Iasi (300 km) si la Autostrada Sudului Bucuresti – Alexandria Craiova (170 km).
• Inceperea lucrarilor in 2012 la autostrada Lugoj – Caransebes – Orsova – Drobeta-Turnu Severin – Craiova – Calafat, parte a coridorului paneuropean IV B.
• Construirea unui pod peste Canalul Dunare – Marea Neagra in zona Agigea care sa faca legatura cu autostrada A2 si centura la nivel de autostrada a Municipiului Constanta. (de aici)
Pe ce facem pariu că nu vor face nimic din toare astea pînă în 2012, cînd vor pleca de la guvernare, în urma alegerilor parlamentare la termen? Pentru că să nu-şi imagineze cineva că dacă prin absurd va cădea mîine guvernul la moţiunea de cenzură, Traian Băsescu va numi un executiv de altă culoare politică.
October 26, 2010
lol. alternativa, fiind? :)
October 26, 2010
da mai sutule, am citit si eu articolul si ai dreptate. sunt cu astia ai lui basescu asa ca simplu sustinator dar incep si eu sa ma satur de ei. niste pulalăi nesimţiţi. însa aia de la psd si pnl sunt de-a dreptul de toata groaza. mai zicea azi pe blog curentatul ala de mihai giurgea ca ar trebui fie o interventia militara de preluarea puterii fie una straina. in forta si chiar de-l credeam un personaj pitoresc de care rad postacii, pare deja o solutie plauzibila. ce dracu e cu tara asta?
October 26, 2010
Ma prind si eu la pariul asta… si adaug trenul electric suspendat al lui Murgeanu. Si asta e un proiect cu care pedeleul va binecuvanta Bucurestiul, din anul 2012. Iata:
http://odojak.wordpress.com/2009/03/24/va-rog-nu-mai-bateți-campii/
October 26, 2010
eu cred ca vor face in 2012 cate ceva: vor inaugura santiere pentru autostrazi noi sau centuri de orase si sate. probabil prin toamna lui 2012.
poate o sa si termine ceva – de exemplu la dn2d focsani-tg. secuiesc mai sunt vreo cativa km de facut. o sa-i lase pe anul viitor, spre toamna.
October 26, 2010
auzi “vor pleca de la guvernare, în urma alegerilor parlamentare la termen” – hai ca esti simpatic. :))
October 26, 2010
Toata strategia asta a fost publicata de lingaii de la Hot……., pentru a justifica
“introducerea taxarii pe autostrazi “. Culmea : autostrazile din Romanica au fost construite de Ceausescu ( Pitesti-Bucuresti si Fetesti-Cernavoda) si de PSD( Nastase-Mitrea). Indraznesc sa afirm ca cea de anul trecut este datorata lui MIRCEA BADEA ( doar pentru penele lui s-a ambitionat tandemul ber-boc sa inaugureze o sosea dubla care in Croatia, intre Zagreb si Vukovar se numeste drum national)
October 27, 2010
vai cat de rautacios esti!!! au si ei vreo doua realizari marete (asta in viziunea lor)… au facut cei cativa km (vreo 40… parca), la autostrada Transilvania… intre Turda si Gilau… de fapt o autostraduta si vestitul pasaj Baneasa… :))) nu au facut ei si niste inaugurari pompoase de ziceai ca au facut vreo 20 de pasaje si vreo 1000 km de autostrada?!? fraieri aia care au pus botu’ la minciunile cretinilor, incompetentilor si incapabililor PDL-isti!!!