Scrisoare pentru Gabriela

revolutie_8-14

Gabriela!

Ai ajuns primar al Capitalei și cred că nu realizezi încă ce important e jobul tău.  Mă uit la tine de cîteva zile și văd cum te cerți cu cine nu trebuie. Ești de doar cîteva zile primar, iar noi știm bine că meseria ta de bază e jurnalistica, deci se presupune că ai putea înțelege ce start groaznic de imagine ai avut ca primar. Să recapitulăm: ai vrut toletarea copacilor, ai vrut anularea activităților de stradă în București și ai anunțat o licitație pentru 200 de autobuze second-hand.

Serios? Asta e tot? Gabi, astea sunt idei de Voluntari, nu de București. Nu te-au ales 3 bețivi plictisiți, ai fost votată de 250.000 de bucureșteni. Eu înțeleg că cei mai mulți dintre ei au peste 60 de ani. Și pot înțelege că ăștia vor lucruri precum toaletarea copacilor, corturi anticaniculă și bancomate cu pastile de tensiune în RATB. Însă tu, Gabi, ești o tipă tînără care ar trebui să gîndească mai degrabă la cei de 14-15 ani ce vor vota peste patru ani. Dar mai ales la cei de 20-30 de ani, votanții lui Nicușor, pe care tu, Gabi, trebuie să înveți să-i privești. Ei vor reconstrui România. Nu bunicuțele care te-au votat pe tine.

Să fim serioși! Nu toaletarea copacilor e prioritatea acestui oraș sufocat și prăfuit. Bine, eu nu știu ce vrei tu mai exact. Dacă îți dorești o pensie opulentă în Maldive, atunci continuă cu achiziții de autobuze second-hand. Fă noi borduri și reasfaltează tot. În 4 ani, dacă reușești să scapi de DNA, vei fi foarte bogată.

Dacă, însă, vrei să lași ceva în urma ta, la modul sănătos și inteligent, atunci trebuie să-i dai afară pe toți consilierii care ți-au explicat că prima ta declarație trebuie să fie despre toaletarea copacilor.

Eu, dacă aș fi fost primarul Capitalei, aș fi îndrăznit interzicerea traficului auto în inelul principal. Adică în centrul orașului să nu mai circule nici o mașină. Cu excepția RATB, taxi, salvări, pompieri și poliție. Aș investi bani în regîndirea traficului RATB (care să fie modern, nu second-hand, și exact ca un ceas elvețian) și aș încuraja transportul cu bicicletele. Vrei să mergi cu mașina ta prin centru? Se poate! Taxa de 100.000 de lei pe lună.

Gabriela, nu trebuie să te deranjeze concertele mari din Piața Constituției. Alea ar putea aduce mulți bani. Am fost anul trecut în Lucca (o localitate din Italia), unde administrația locală a decis prin 1998 să organizeze anual un festival care durează o lună. Uite cine cînta vara asta la Lucca, în piața centrală din oraș. Să-ți spun cît de tare s-a dezvoltat orașul în ultimii ani? Să-ți explic cum nu mai găsești cazare la prețuri sub 100 de euro pe noapte? Hai că nu e greu să gîndești un astfel de festival.

Știi ce avem noi și nu mai are nimeni? Casa Poporului, Gabriela! Am scris despre asta aici, acum niște ani. Poate n-o să ai tu curaj s-o faci, dar îți garantez că unul dintre ăștia mici de 15-16 ani, care va ajunge primar peste 20-30 de ani, o va face. Va închide traficul auto în centrul orașului și se va folosi de Palatul Parlamentului pentru a crea cea mai importantă destinație turistică din partea asta a Europei. Cu o lună de concerte pe vară și o lună de distracții în preajma sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou. Iar orașul ăsta va renaște.

Think big, Gabriela!

 

Update / 5 iulie 2016, ora 19.45 / Am primit un răspuns de la Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, pe care-l public integral:

Am susţinut astăzi o declaraţie de presă în cadrul căreia am făcut o serie de clarificări cu privire la declaraţiile recente referitoare la organizarea evenimentelor în Capitală.

Astfel, am explicat că Municipalitatea a susţinut şi susţine evenimentele culturale şi sportive din Bucureşti, atât în spaţii deschise cât şi în spaţii închise, însă se doreşte elaborarea unui regulament clar de desfăşurare a evenimentelor care au loc în centrul Capitalei astfel încât să fie evitate situaţii ca blocarea parcărilor, poluarea fonică şi perturbarea sau chiar blocarea traficului rutier.

Astăzi m-am întâlnit cu responsabilii din Comisia de aprobare a Evenimentelor şi Manifestărilor din cadrul Primăriei Capitalei, precum şi cu directori de specialitate responsabili cu organizarea de evenimente în Bucureşti, pentru a găsi soluţii concrete la aceste probleme. Am fost informată că există multe sesizări şi petiţii ale bucureştenilor deranjaţi de zgomot, de lipsa accesului în parcări, sau de îngreunarea traficului rutier. Cele mai multe reproşuri din partea cetăţenilor vin din pricina faptului că spaţii foarte bune nu sunt folosite pentru organizarea concertelor şi altele sunt supraexpuse: de exemplu Piaţa Constituţiei găzduieşte marile concerte, însă acestea paralizează Bucureştiul. Există zone adecvate care pot fi puse la dispoziţie: parcuri, Arena Naţională, Romexpo, etc.

Subliniez faptul că Bucureştiul trebuie să fie viu, să găzduiască evenimente culturale, sportive, sociale cât mai numeroase, însă să beneficieze de locaţii adecvate, uşor accesibile, în apropierea staţiilor de metrou sau mijloacelor de transport în comun şi care să nu creeze disconfort bucureştenilor prin blocaje în trafic sau poluare fonică.

Astfel, pentru a facilita organizarea acestor manifestaţii şi pentru a oferi organizatorilor de evenimente alternative la Piaţă Constituţiei, locul de desfăşurare a celor mai multe concerte, am explicat că Municipalitatea are în plan încheierea unor parteneriate cu promoterii evenimentelor de mare anvergură, astfel încât chiria unor spaţii alternative (Arena Naţională, Romexpo etc.) să fie mai mică şi mai atractivă pentru organizatori. Pentru organizarea unui eveniment în Piaţă Constituţiei un organizator plăteşte 1.600 de euro pe zi, iar pentru Arena Naţională taxa variază între 15.000 şi 45.000 de euro/eveniment. Sprijinim concret viaţa culturală, socială şi sportivă a Capitalei şi astfel vom discuta cu fiecare organizator în parte, le vom propune parteneriate, contribuind astfel la viaţa culturală a Capitalei şi oferind şi o soluţie pentru deblocarea oraşului. Pe de altă parte, am solicitat Comisiei de Evenimente ca într-un timp foarte scurt, în colaborare cu alte instituţii din subordinea Primăriei Capitalei, să facă o serie de propuneri de spaţii unde se pot desfăşura evenimente, astfel încât să fie evitată zona 0.

55 Comments
  • cruela de vila
    July 5, 2016

    cred ca finalul era suficnet sa fie :”think”! :D

  • Rossi
    July 5, 2016

    Cand ai in spate un pardit corupt pana in maduva oaselor, chiar daca vrei, tot este imposibil sa faci ceva utilpentru bucuresti din cauza mentalitatii acestui partid, din cauza lipsei educatiei din acest partid ( multi au terminat facultatea dupa 35 – 40 de ani si aia doar pe hartie ).

    Tinerii au picat primul examen la alegerile locale … mai au un singur examen si pentru a promova e nevoie de voturi, cat mai multe voturi impotriva a tot ce inseamna partid politic sau politicieni care au avut vreo legatura cu psd, pnl, pdl si alte franturi desprinde din acestea.

  • una
    July 5, 2016

    OOOK! De toaletarea copacilor este nevoie, mai ales pe strazile MICI, unde sunt copacei MICI care cresc cu cracile FIX in nasul trecatorilor.
    Party-uri poa’ sa fie oriunde, pe principiul “… e ala care se duce, nu ala care le organizeaza”.
    De cumparat autobuze, mai bine ca le cumpara – decat sa repare porcariile care zac acum defecte prin autobaze.
    Semnat, un votant de 41 de ani. Asa-i ca-s baba, ma?

  • una
    July 5, 2016

    Stii, traiul in oras mai implica si altceva decat distractie. Uite, provocare: uita ca ai masina. Iesi din casa, mergi pe trotuar, stai in statie si apoi fa-ti un selfie in RATB la 8,30 AM, ca sa te credem ca vorbesti in cunostinta de cauza! Iar comment-ul asta EU te rog sa-l moderezi! HIHI! Baba cu idei…

  • dan
    July 5, 2016

    tare asta cu Lucca. am fost de zeci de ori in orasel si o sa mai merg.
    daca e sa gandim ca Firea……micul orasel Lucca trebuie inchis 1 luna de zile !!!!!!
    cel mai simplu pt mine esta ca madam Firea sa faca o vizita in Lucca, cu un caiet si un pix.
    si daca tot e pe aici sa mai faca o vizita intr.un orasel care are o apa curgatoare prin centru.
    sa vada cum ai naibii au reusit sa puna terase frumoase pe malul apei, au reusit chiar sa aduca si niste barcute care merg pe apa, au gasit si flori …
    deh eee greu …

  • Johnz
    July 5, 2016

    My friend, ma apuca nervii cand va vad cum scrieti scrisori catre oameni de genul lui Firea (am mai vazut vreo 2-3 zilele astea). Ca si cum ar conta (in cazul lor, ca in alte cazuri conteaza). Ca si cum asta ar fi venit la primarie ca sa faca ceva pentru Bucuresti. Ca si cum are creier in cap. Ca si cum citeste ce scrieti voi (sau ca si cum ar avea pe cineva care citeste si ii transmite).
    Asta s-a facut primar ca sa poata sa se laude la tara ca a facut ceva cu viata ei, iar pe la spate, barbatu-sau si cloaca din PSD mai fura vreo 4 ani.
    Ce naiba, deja o dati in penibilitati cu scrisorile astea…
    Un protest in fata primariei n-ati organiza, daca tot va aratati atat de preocupati. Ati scris o scrisoare si gata, v-ati facut datoria civica, de acum totul o sa fie bine…

  • cristina
    July 5, 2016

    Apreciez tonul acestui articol. Ai raspunde unui om cu aceeasi moneda pe care o foloseste frecvent, inseamna sa-i faci un “serviciu”. Pentru ca are mult antrenament, o sa dubleze suma doar ca sa te anuleze. Ai raspunde cu o moneda diferita, care implica respect, si poate, si ceva idei, inseamna sa-l dezarmezi, si sa-i dai o sansa sa te auda macar.
    You thought big, Sutu!

  • gr
    July 5, 2016

    In primul rand trebuia sa va duceti dracului la vot, sa va luati la palme prietenii drogati si betivi si sa-i manati catre sectiile de votare. Sa vorbiti cu parintii si bunicii spalati pe creier si sa le ziceti sa stea acasa, sa nu decida la 80 de ani viitorul tau la 20 de ani. Acum e prea tarziu, puteti sa scrieti scrisori pana va sangereaza degetele, ca nu mai conteaza. Partea de sud a Romaniei e pierduta, e dusa dracu, Bucurestiul traieste doar datorita faptului ca e capitala.

  • Cristian Șuțu
    July 5, 2016

    multumesc, Cristina!

  • Visan
    July 5, 2016

    Ala care ar interzice accesul masinilor in centru este ultimu prost al pamantului.

  • una
    July 5, 2016

    Si-nca una si gata, nu mai scriu nimicutza pe-aici.
    Haideti sa va dau un subiect pentru urmatoarele scrisori adresate dnei primar.
    Fiti dvs “pe faza”, ca jurnalist, si urmariti ce se intampla cu Depoul Victoria si Uzina de Reparatii Atelierele Centrale (URAC), ambele ale RATB, ambele situate in(spre) cel buric al Bucurestiului. Antenele mele de baba au receptionat niste soapte, de la cei angajati RATB catre cei angajati RATB, cum ca or sa se desfiinteze, caci sunt amplasate atat de bine incat terenul de sub ele ar avea un imens potential imobiliar.
    Si poate faceti niste fotografii la Autobaza Floreasca… Aia care da sa se prabuseasca, si pe care probabil ca unii chiar si-ar dori s-o vada prabusita, ca s-o demoleze, ca sa puna gheruta pe terenul din Floreasca…
    Si tot asa.
    Multumesc.

  • Oana
    July 5, 2016

    Articolul e pe bune sau la misto?

    Compari Bucurestiul (capitala) cu Lucca (orasel medieval de provincie)?
    Eu zic sa ne revenim putin:
    – Lucca – orasel cu 80 000 locuitori.. cam cat Targoviste asa… si cam cat un sfert de Brasov… care cam traieste exclusiv din turism si evenimente…
    – Bucuresti – 2 milioane de locuitori (doar cei oficiali, fara studentii din provincie si fara cei care stau aici dar nu si-au schimbat buletinul) … un soi de capitala… chiar daca damboviteana… unde ce sa crezi, lumea mai are si alta treaba in afara de evenimente..
    Vrei o comparatie corecta cu blocatul strazilor pentru evenimente? Fa-o cu alte capitale, si apoi te cred…

    Vrei sa interzici accesul auto in inelul principal? Serios? Si pe unde o sa circuli?
    Inainte sa te gandesti tu asa… din capul tau la treaba asta, te-ai intrebat mai intai daca celelalte artere pot prelua traficul suplimentar care ar rezulta?
    Vreun calcul, ceva? Vreun studiu? Sau doar te-ai uitat in tavan si ti-a venit ideea?…
    Iti propun niste excursii pe Stefan cel Mare spre exemplu (inelul secundar)… intre orele 9.30 si 20.30 in zilele de lucru, si apoi te rog sa revii sa ne explici cam cat trafic suplimentar consideri ca mai poate prelua…

    Toaletarea copacilor nu e o prioritate… ok… du-te si spune-le asta proprietarilor de masini peste care au cazut copacii la ultima furtuna…
    De dragul corectitudinii… sa precizam ca dupa acest incident si dupa ce s-a constatat ca din cauza lucrarilor de asfaltari si reasfaltari ale troatuarelor unii copaci nu mai au radacini in care sa se tina si pica peste masini (ultima data) si poate peste oameni (in viitor)… s-a decis madam Firea sa ia copacii la control…

    Autobuzele second hand au vechime de 2 ani si sunt mai moderne decat ce-i acum in trafic… da, corect, nici eu nu vreau “jeguri de la altii”… propun sa pui tu diferenta de bani si sa luam unele noi-noute.. sa scoatem noi tiplele de pe ele… sau daca nu pui tu banii macar vino cu un plan viabil, cu niste solutii concrete de unde scoatem diferenta necesara…

    Ok si de final… ca mai avem si altele de facut…
    Lamureste-ma si pe mine: de cat timp e madam asta primar?
    Aaaaaaa… de 2 saptamani… 2 saptamani intregi cum ar veni… aaaaa… ok… putem concluziona: maxima incompetenta!…

    Nici mie nu mi-e draga, ca nu-i sora cu mama… dar daca ne apucam de haulit, hai macar s-o facem documentat si dupa ce o gandim putin…
    asta apropo de aia cu “Think (big)!”

    39 de ani… tot baba…

  • amanet auto
    July 5, 2016

    Think smart Gabi! – mai degraba. Vezi ultimul primar al capitalei, dupa ce a executat putina puscarie a ajuns la bisturiu la propriu si figurat.

  • Cristian Șuțu
    July 5, 2016

    Oana :) de acord cu observatia ta despre inelul inelul principal. cred ca ar trebui interzis tot traficul auto in bucuresti. cu exceptiile mentionate deja. te-ai muta din bucuresti intr-o astfel de situatie?

  • rotaru ana
    July 5, 2016

    Felicitari! Scurt, concis si la obiect.

  • Christian James
    July 5, 2016

    Draga Oana, pun eu difererenta pentru autobuze noi. Romania nu este o tara saraca (inca). Nimic personal cu aceasta d-na Firea, dar te asigur ca nu are competente de primar si cel mai deranjat este ca SE COMPORTA CA UN MOSIER! Adica, abuzeaza de functie in scopuri personale. Job-ul ei presupune a fi in slujba cetatenilor acestui oras si reprezentarea lor, a celor care o platesc. Noi, locuitorii orasului ii spunem ce sa faca si nu invers! In cazul in care e deranjata de traficul aglomerat din Voluntari pana in centru, sa-si ia o bicicleta, sa mearga cu metroul, etc Aceasta functie presupune obligatii si responsabilitati, nu drepturi (aici e problema). PS: daca 250.000 au votat-o p’asta, restul de 1.750.000 unde erau?! Io’s apolitic de fel, dar vad ca apar tot felul de elemente cu tot felul de “solutii” socante. Un exemplu e actualul ministru al transporturilor care a declarat ca mersul cu trenul e un lux si de aceea e scump!!! Atunci, calatoria in spatiu, ce e?! Cu trenul era un lux poate in 1800, dar suntem in 2016!! (Oamenii zboara cu drone personale, sau se deplaseaza individual cu alte vehicule electrice). Cine-i numeste pe incompetentii astia in functii?! Locuitorii de ce permit asta?

  • Connexul
    July 5, 2016

    Vand biciclete, Cristian :))) !

  • Christian James
    July 5, 2016

    PPS: Se desfasoara destule evenimente/festivaluri in orase precum: Belin, Munich, Barcelona, Roma, Paris, etc unde strazile sunt blocate si cate o luna si nu se mai plange nimeni!

  • CCCP
    July 5, 2016

    Nu Think Big, ci doar Think, Gabriela! O cititoare de prompter isi pierde incet-incet capacitatea de a gandi. Din nefericire, avem o dovada vie in cititoarea de prommpter de la Latrina 1.

  • Didi
    July 5, 2016

    Ca locuitor al Bucureștiului, votant (nu de PSD/Firea), ca părinte etc. cred că traficul auto ar trebui interzis în anumite zone și puternic descurajat în tot orașul prin taxe suplimentare, destul de consistente, care să țină cont de zonă și de oră.
    Una din babele de mai sus, de vârsta mea de altfel, observa perspicace că Bucureștiul nostru este o capitală. Ce să mai spui? Doar nu ne comparăm cu cătune precum Stockholm sau Singapore unde există sisteme electronice de taxare (care afectează până și prețurile la taxi!). În Singapore, pe deasupra, mașinile au prețuri enorme, numărul lor fiind limitat prin lege (căci pe lângă mașină, proprietarii sunt obligați să cumpere niște certificate speciale, acordate în număr limitat). Ce comuniști siniștri!
    Dacă ieși puțin prin urbea noastră și numeri câte trotuare sunt ocupate de mașini de luni până vineri, dar sunt libere în weekend, îți vei da seama cam câte babe dâmbovițene s-ar urca în mașina personală și pentru o sticlă de apă de la magazinul din colț. Că așa vrea … libertatea lor!

  • Ionut
    July 5, 2016

    Cristian, daca tu crezi ca ar merge totul mai bine fara trafic in Bucuresti cu exceptiile enumerate de tine inseamna ca ai chiar mai putina minte ca si Firea(pe care nu o suport, ca sa nu crezi ca sunt vreaun sustinator ascuns). Explica-mi si mie te rog cum s-ar aproviziona magazinele, farmaciile etc. daca din punctul tau de vedere doar RATB, taxi-ul, ambulanta, politia si pompierii ar avea acces auto. Hmm cam greu nu?!?! Explica-mi cu as putea eu sa imi renovez casa(zugravit, schimbat instalatie electrica, termina etc.) fara masina, necontand faptul daca munca o fac eu personal sau o firma specializata. O sa vii tu sa cari saci cu ciment, glet, zeci daca nu sute de metri de teava si cabluri, galeti de vopsea si asa mai departe?!!? O sa imi cari tu 3 kilometrii prin RATB sau pe jos televizorul nou pe care vreau sa mi-l cumpar fara sa il lovesti? Astea sunt doar niste exemple de zi cu zi din viata Bucurestiului pe care se pare ca tu nu o traiesti sau esti prea superficial si plin de tine ca sa o observi. Sunt mare amator de festivaluri, concerte, evenimente in aer liber si nu sunt de acord ca acestea sa nu se mai organizeze in piete cum este Piata Constitutiei cum doreste doamna Firea. Dar in cazul in care as avea de ales dintre un Bucuresti in care nu exista masini in afara de cele enumerate de tine si un Bucuresti unde toate evenimentele sa aiba loc in parcuri si spatii special amenajate care sa nu blocheze traficul as alege fara ezitari varianta doi. Mai scoate capul din norii aia pe care crezi ca plutesti si uite-te la viata de zi cu zi. Stai linistit am doar 28 de ani, muncesc legal de la varsta de 20(imi platesc toate taxele si impozitele), am terminat o facultate, ca nu cumva sa crezi ca sunt un mos care si-a trait viata si acum o strica pe a ta.

  • NU CONTEAZA
    July 5, 2016

    Si ia zi Boss ne pui tu la dispozitie elicoptere ca sa ajungem la munca?Trag seama ca nu ai fost vreodata cu metroul la ora de varf cand nu ai ai loc sa transpiri macar, inmulteste asta cu 1000 si o sa iti dai seama cum ar fi fara masini, iti arde de distractie si party-uri se vede ca esti doar un hipster/ita, vino in plm cu idei concrete nu rahaturi de 2 bani, nu zic ca Firea ar fi mai breaza dar ideile tale sunt scoase fix din cur.

  • Yosua
    July 5, 2016

    Băi idiotilor și imbecililor ce tot va dați cu părerea, trebuia să fiți la vot și apoi să nu fii votat-o. Români nenorociți și fricoși de capitalism.Asa vă trebuie.

  • Cristina
    July 5, 2016

    M-a bucurat articolul asta prin incercarea de a da solutii. Poate fanteziste in faza primara, vorba Oanei, Dar asta trebuie. Idei spuse, imbunatatite, demontate, recalibrate, sustinute, pana se ajunge la implementare optima.
    Ma plictisisem pana peste gat de cinism transformat in semn de inteligenta si judecare a persoanelor inainte sa apuce sa se manifeste, sa afle pe ce butoane pot si trebuie sa apese. Avem timp sa ne manifestam opiniile despre persoane la alegeri. Dupa alegeri ar trebui sustinut, impins de la spate, sprijinit cu idei si implicare, dar si controlat la sange orice “ales”. Un prost sustinut de toata lumea si controlat cu buna credinta de DNA, ANAF, presa si cine mai poate va face mai mult decat un print pe cal alb caruia i se spune permanent “e o prostie ce vrei sa faci, dar nu stiu ce ar trebui sa faci, ca nu e treaba mea”.

  • Gabi
    July 5, 2016

    @Oana. Normal ca vrea sa inchida toata ciruclatia in Bucuresti ca el nu se duce la munca, el e blogger, scrie din pat. Si nici RATB-ul nu-l intereseaza ca are bicicleta roz. Toaletarea copacilor va fi sigur o pioritate doar cand va cadea unul pe ghereta cu mocacino din Centru Vechi, iar in rest e bine sa scriem scrisori pe net, dar la vot nu mergem ca e concert in Piata Constitutiei. Hai cheers bai honey!

  • Ionutz02013
    July 5, 2016

    Ba… tare prost e ala care a scris articolul… sa ma ierte, dar e parerea mea personala si mi-o sustin… De fiecare data cand e un “eveniment” in constitutiei se blocheaza saptamani intregi tot traficul in capitala, inca de la orele diminetii pana noaptea tarziu, ptr ca politia deviaza mereu traficul, sau inchide accesul acolo. La cata treaba e de facut, numai de petrecerile lui nu-mi arde, atata timp cat asta ma afecteaza mereu in mod personal. Sunt satul sa ma devieze politia pe alte sosele, strazi, doar ptr ca au ciclistii chef sa se plimbe,sau canta Maroon 5… Sa fim seriosi, traficul in Bucuresti e format in mare parte de oameni care muncesc, nu de oameni care se plimba aiurea pe strazi… Pe acesti oameni ii afecteaza devierile astea mult. Un exemplu concret. Ptr balaria aia de concert cu Maroon 5, timp de 2 saptamani jumate, traficul a fost pur si simplu paralizat. Mai ales la ora de varf erau peste tot niste cozi mai mult decat infernale. Toti soferii injurau, claxonau, erau nervosi si toata lumea era indispusa in mod general si ptr ce ? Ptr un concert ??? Sa faca bine sa faca locuri special amenajate ptr asa ceva, tot in centru ca exista loc. De ce se pastreaza cladirile alea de pica la primul cutremur in schimb nu avem un amarat de amfiteatru ??? De ce in fata Parlamentului. Chiar intereseaza pe cineva locatia ? Nu poti sa te bucuri la un concert care nu e fix in centru ?? Serios ? atat de incuiat la minte esti ?
    Si apropo, nu am votat-o, si am 31 de ani, dar vreau schimbare in tara asta infecta. M-am saturat sa fac 2 ore pe drum spre munca si inapoi acasa…
    Ca o comparatie, intr-o zi normala in care nu exista “evenimente” ajung la munca in 12-15 min. Intr-una cu “evenimente” fac pana la 2 ore. De ce sa ma afecteze pe mine si pe multi altii distractia voastra ?

  • dan anghel
    July 5, 2016

    Copacii toaletati, autobuze SH si interzicerea activitatilor sunt doar subiecte secundare…oare nu era mai bine sa vina cu un plan de realizare a parcarilor? un plan de deviere a circulatiei din centru? ca daca merg mai bine pe inel de ce s o iau prin centru? chiar daca nu mi interzice nimeni? orice interdictie duce la revolta, mai mare sau mai mica….de ce platim milioane de euro anual unor firme care se ocupa de gradini si parcuri? cu costuri mult mai mari decat fostele adp uri? ca sa vina doamna ziarist si sa spuna sa curatam copacii? cam ce vrea sa faca in domeniul utilitatilor? tot orasul e plin de gropi, lipsa de parcari, smecheri care merg pe unde vor…iar RATB nu exista…normal ca daca ai 1000 de masini la peste 3 milioane de locuitori acestea nu fac fata…pe vremea devreme impuscatului erau peste 2000 de mijloace de transport, la sub 2 milioane de locuitori…si nu prea se mergea cu masina, ca n aveam benzina la discretie…si multe altele…sincer nu stiu cum de am fost asa idioti s o votam pe cucoana asta(ma rog, cine a votat o)

  • Cristian Șuțu
    July 5, 2016

    Ionut, problemele ridicate de tine ar face oricind obiectul unei dezbateri serioase cu bucurestenii, daca am avea si o administratie care sa propuna ceva concret. Din pacate, uite si tu ce avem. Un primar care ne-a facut capul vraiste cu o autostrada suspendata, care nu se va mai face. Si un nou primar care ne vorbeste despre interzicerea unor evenimente cultural/sportive. Prin urmare, nu vrei tu sa te iei de cineva care nu face nimic?

    Cel mai usor lucru, Ionut, e sa spui ca nu se poate… Toti cei care au facut ceva maret in viata lor au auzit de multe ori expresia asta: “nu se poate”.

  • tudor CeMerita
    July 5, 2016

    Dar cand vine, nene, un primar care sa puna ordine in taximetrie? Este jegul pe pamant ce se intampla la Bucuresti din cauza hotilor de taximetristi.

  • Oximoron
    July 5, 2016

    Praful asta ne omoara! Nu am vazut decat la cariera de piatra atata praf. Din pacate inca votam impotriva unor lucruri normale si votam prost. Nu ne invata nimenic a trebuie sa votam un plan de actiune. Noi votam un om care afce ce il taie capul. Comunism si dictatura sadea. Altfel ar sta lucrurirle daca am vota un plan. O idee de actiune.

  • Eu
    July 5, 2016

    Gabița, fa ceva pentru liniștea locuitorilor capitalei și închide Restaurantele din spatele blocurilor unde vin numai clienți dubioși cu BMW-uri X6, Merțane, Audi,etc…. și care considera ca ei fac legea iar locatarii blocurilor nu pot dormi. Cum ar fi de exemplu Tattoria Verdi din str. Zavideni a cărei terasa este la mai puțin de 15 metri de dormitoarele locatarilor.
    Dar nu te interesează decât achiziția de autobuze SH ca acolo poate pica ceva, bordurile roșii ale lui nea-Goiță și așa mai departe. RUȘININCĂ Gabița FiREA….

  • nicu
    July 5, 2016

    Sa construiasca mai intai metrou pana la Romexpo si abia apoi sa aiba pretentia sa se mute acolo evenimentele importante. Ele se tin acum in centru si pentru ca le e usor oamenilor sa ajunga.

  • Matei Paul
    July 5, 2016

    Am votat-o? O meritam si-i a noastra.Asa ca 4 ani nu-i nimic de facut. Si deci”SA TRAITI DOAMNA PRIMAR!!!. Sa va dea Dumnezeu sa realizati lucruri bune pentru bucuresteni si poate mai opriti din tranzactiile astea mafiote din ultimii 27 de ani (daca va lasa PSD-ul)
    MULT SUCCES!!!!!!!

  • Dan D
    July 5, 2016

    Salutare. Nu inteleg ce o Domniti atat pe goarna asta a PSD-ului…nu este nici o doamna. Blonda asta ne mintea cu nerusinare in 2014 ca la Londra sunt sectii de votare unde nu vine nimeni la vot si ca la 2 strazi distanta se sta la coada cateva ore pentru a vota doar de dragul camerelor de filmat. Acele 2 strazi distanta erau de fapt vreo 300 de km. Tot ce face si spune de cand este primareasa se muleaza perfect pe profilul votantilor PSD. Pensionari, scoala putina, nostalgici ai comunismului, usor influentabili si cu putina judecata de sine. Cei care au indraznit sa voteze de exemplu cu Nicusor Dan trebuie eliminati, trimisi pe campiile din jurul orasului cu tot cu concertele lor si activitatile sportive de weekend. Blonda Pandele pregateste campania electorala pentru alegerile din toamna. Functia de primareasa este mai mult pentru palmaresul ei. O si vad cum se lauda in fata lui Pandelica de la Voluntari ca ea e sefa peste un oras foarte mare. De vina sunt toti cei care au frecat menta in ziua alegerilor, pe principiul ca nu au cu cine sa voteze. Sper sa o mai tempereze presa si Opinia Publica pe jurnalista lu’ peste.

  • Stefan
    July 5, 2016

    Când ai în spate camarila PSD,nu ai cum sa faci ceva bun, constructiv.Sint reduși,limitați, fără viziune. Este fff trist ca au câștigat tot Bucurestiul…Ăsta este iq-ul bucureștenilor? ?Ref la inelul principal, la marile lui intersectîi as construi poduri sau pasaje subterane. ..O mașină sa poată fi condusă fără oprire ,sa existe o banda fără stop.

  • Reader
    July 5, 2016

    asta e tot genul de articol de atras trafic. ce spune autorul sunt niste baliverne, dar nu conteaza atata timp cat are cateva mii de vizite si mai castiga un ban cinstit din adwords.

    in rest … acelasi lait motiv – interzicerea traficului in centrul bucurestiului, dar fara a da si o solutie (OK, nu e treaba autorului sa dea solutii) dar … “e usor a scrie versuri” …

  • ianca
    July 6, 2016

    Nu-s din București, am fost de câteva ori, dar am mulți prieteni pe-acolo și cum necum, am auzit diverse despre planurile doamnei Firea. Îmi place ce i-ai scris, ce idei propui, și mai ales TONUL cu care ai făcut-o, dar răspunsul ei mi se pare că nu are nici o legătură cu ce povestești tu aici. E răspunsul ăla oficial, în limbă de lemn, superpompos… și cam atât.

  • Ionut popescu
    July 6, 2016

    Nu sunt un fan al Gabrielei Firea sau al lui Pandele de la Voluntari!!!Nu noi intr un procent fff mare i am votat?Ce ne mai mira????INTRIGA mea este ca la fel de multi l am votat pe NICUSOR DAN si pe CLOTILDE ARMAND…..stiati ca ,intr un mod tacit,neasumat au coalizat cu PSD ul dnei Firea….ei care vroiau sa faca atatea schimbari!!!!!

  • alti
    July 6, 2016

    Buna Cristian,

    1. Judecand dupa comentarii, nu a venit inca momentul schimbarii. Stii la ce ma refer. BTW: traim in secolul 21; lumea a devenit atat de mica, te poti muta in atat de multe locuri pe planeta asta – nu trebuie sa “te sacrifici” ;) prosteshte.

    2. Daca nu ma insel, sumarul dialogului cred ca ar fi:

    C.S.: “[…]nu trebuie sa te deranjeze concertele mari din Piata Constitutiei. Alea ar putea aduce multi bani. […] Stii ce avem noi si nu mai are nimeni? Casa Poporului […] Cu o luna de concerte pe vara si o luna de distractii în preajma sarbatorilor de Craciun si Anul Nou. Iar orasul asta va renaste.”

    G.F.: “am solicitat Comisiei de Evenimente ca într-un timp foarte scurt […] sa faca o serie de propuneri de spatii unde se pot desfasura evenimente, astfel încât sa fie evitata zona 0.”

    Daca ma gandesc mai bine, nu as numi asta “dialog”. Good luck cu “Comisia de Evenimente”!

  • Radu
    July 6, 2016

    Bai Sutule, daca nu ti puneai poza nu te bungheau astia ca esti hipster! Eroare!

  • gigi
    July 6, 2016

    Asta ati ales …………….. asta ati primit

  • Papahu
    July 6, 2016

    Eu una (28 de ani) sunt de acord cu toaletarea copacilor. Poate asa nu or sa mai cada pe autoturisme (doamne ajuta sa cada pe masini, nu pe persoane sau, si mai rau, case locuite) in timpul furtunilor mai agresive. Copacii nu sunt toaletati pentru “bunicutele care au votat-o pe Firea”, sunt toaletati pentru binele comun al tuturor locuitorilor orasului si nu numai.

    Sunt de acord si incurajarea transportului cu bicicletele in oras dar te rog sa urmaresti scandalul dintre Primaria Sector 3 care a demarat lucrarile pentru crearea pistelor pentru biciclisti si Uniunea Salvati Bucurestiul Sector 3 care incearca insistent sa ii puna bete in roate.

    Cat despre inchiderea centrului pentru circulatia auto… Asta ar fi un proiect realizabil daca in centrul orasului nu ar exista case locuite. Oamenii aia au nevoie de transport la “botul calului” la fel de mult ca cei care locuiesc in periferie. Traiesc, muncesc, isi aprovizioneaza si ei micile “palate”, la fel cum fac si ceilalti. Ceea ce propui tu este o discriminare la adresa celor din mijlocul orasului, deoarece cei de la periferie ar avea accesul mai facil la anumite facilitati.

  • Da' cum nu
    July 6, 2016

    Moralistule, nu te mai umfla în pene că nu a ieșit cine ai vrut tu, cred că orice ar face (oricine) poate unul ca tine să critice foarte simplu. Pune mâna, muncește și educa-te! Dacă dorești ca lucrurile să fie făcute exact cum vrei tu, fă o petiție scrisă, vezi dacă cineva susține ce dorești tu și apoi fă ‘clanța’!

  • dragosh
    July 6, 2016

    Orice oras civilizat din Europa are cel putin o centura bine gandita pt. a fluidiza traficul, iar centrul este integral pietonal(exceptie transport comun, taxi, etc.). Nu bagi traficul in centru si evenimentele la periferie. Dar noi se pare ca suntem mai destepti…facem invers

  • Un bucurestean
    July 6, 2016

    Urmatoarele proiecte ale toapei de Voluntari vor fi:

    1. Decorarea Bucurestiului cu mileuri roz
    2. Introducerea benzii de circulatie pentru carute
    3. Transformarea mall urilor si marilor magazine in magazine de toale second hand
    4. Transformarea restaurantelor in lacto-baruri cu scaune si mese de plastic acoperite cu musama inflorata
    5. Anularea tururor concertelor de alt gen decat manelele
    6. Ridicarea treningului, a ghiulului si a lantului gros de aur la statutul de tinuta de gala
    7. Pestele de sticla de pe televizor sa devina obligatoriu si sa se efectueze controale la domiciliul bucurestenilor. Cei cu LCD uri sa gaseasca solutii
    8. Fiecare sector sa aiba caminul lui cultural, dupa modelul Voluntari
    9. Fiecare bucurestean va trebui sa aiba cel putin 1 gaina pe balcon . La peste 10 gaini se va da o medalie.
    10. In Piata Constitutiei nu vor mai avea loc evenimente culturale. Ele vor fi inlocuite cu targuri de vite.

  • amanet autoturisme
    July 6, 2016

    Scrisoarea Clotide Armand catre Presedintele Klaus:

    Domnul preşedinte Klaus Iohannis a făcut azi un apel pentru „regândirea relaţiei dintre stat şi cetăţean” şi pentru „decuplarea clientelei de orice fel de la banul public prin eliminarea corupţiei şi reducerea birocraţiei”. Acesta este un mesaj la care USB subscrie întru totul.
    Însă ce ne facem domnule Preşedinte când în aceeaşi zi în care dumneavoastră lansaţi astfel de apeluri, aflăm de faptul că o firmă având ca obiect de activitate panificaţia, firmă abonată deja la contractele cu statul, câştigă o licitaţie organizată de Primăria Capitalei pentru cumpărarea de hidrobiciclete, bărcuţe, caiace şi un vaporaş turistic? Evident, o licitaţie la care această firmă – ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL pe numele său – a fost singurul ofertant.
    Ce ne facem când aflăm că acţionarul majoritar al acestei firme, cu sediul în Voluntari, este doamna Adriana Pandele? Trebuie să o credem pe cuvânt pe doamna Firea că nu este nicio legătură între doamna Pandele şi soţul domniei sale, primar în localitatea Voluntari, nu-i aşa?
    Ce ne facem că în aceeaşi zi aflăm că licitaţia de atribuire a lucrărilor de refacere a faţadei teatrului Odeon a fost câştigată de o firmă care a licitat cu 1 milion de Euro mai mult decât firma care depusese cea mai competitivă ofertă?
    De aceasta s-a modificat legea achiziţiilor publice? Ca să alimentăm firmele de partid cu milioane de Euro, iar funcţionarii publici să nu mai aibă nicio jenă penală când atribuie astfel de contracte scandaloase?
    Domnule Preşedinte, românii v-au votat pentru a fi implicat în viaţa cetăţii, pentru a fi portavocea dorinţelor şi speranţelor lor de schimbare în bine a ţării. V-au ales pentru că sperau că veţi fi un susţinător neobosit al reformei statului şi al luptei împotriva corupţiei. Însă dumneavoastră alegeţi să vă retrageţi în turnul de fildeş de la Cotroceni, de unde o dată la 3 luni mai emiteţi astfel de opinii cu valoare pur academică.
    Unde aţi fost domnule Preşedinte când PNL şi PSD au bătut palma pentru a organiza mascarada alegerilor locale într-un singur tur?
    Unde aţi fost când s-a adoptat simulacrul de nouă lege a partidelor, ce obligă formaţiunile nou-înfiinţate să depună liste de candidaţi proprii aproape la fiecare rundă de alegeri pentru a nu fi radiate?
    Unde eraţi când PNL şi PSD băteau palma pentru a-şi tranşa majoritatea primăriilor din ţară printr-un blat de proporţii naţionale?
    România are nevoie de un preşedinte implicat, responsabil şi care să comunice neobosit cu oamenii. Un preşedinte care să fie avocatul cetăţenilor în faţa actualelor partide parlamentare clientelare şi mafiote.
    Încă mai sper că acest Preşedinte puteţi fi dumneavoastră domnule Iohannis, însă mi-e teamă că deşi speranţa moare ultima, acum îşi trăieşte ultimele zile.

  • amanet autoturisme
    July 6, 2016

    Scrisoarea Clotide Armand catre Presedintele Klaus:

    Domnul preşedinte Klaus Iohannis a făcut azi un apel pentru „regândirea relaţiei dintre stat şi cetăţean” şi pentru „decuplarea clientelei de orice fel de la banul public prin eliminarea corupţiei şi reducerea birocraţiei”. Acesta este un mesaj la care USB subscrie întru totul.
    Însă ce ne facem domnule Preşedinte când în aceeaşi zi în care dumneavoastră lansaţi astfel de apeluri, aflăm de faptul că o firmă având ca obiect de activitate panificaţia, firmă abonată deja la contractele cu statul, câştigă o licitaţie organizată de Primăria Capitalei pentru cumpărarea de hidrobiciclete, bărcuţe, caiace şi un vaporaş turistic? Evident, o licitaţie la care această firmă – ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL pe numele său – a fost singurul ofertant.
    Ce ne facem când aflăm că acţionarul majoritar al acestei firme, cu sediul în Voluntari, este doamna Adriana Pandele? Trebuie să o credem pe cuvânt pe doamna Firea că nu este nicio legătură între doamna Pandele şi soţul domniei sale, primar în localitatea Voluntari, nu-i aşa?
    Ce ne facem că în aceeaşi zi aflăm că licitaţia de atribuire a lucrărilor de refacere a faţadei teatrului Odeon a fost câştigată de o firmă care a licitat cu 1 milion de Euro mai mult decât firma care depusese cea mai competitivă ofertă?
    De aceasta s-a modificat legea achiziţiilor publice? Ca să alimentăm firmele de partid cu milioane de Euro, iar funcţionarii publici să nu mai aibă nicio jenă penală când atribuie astfel de contracte scandaloase?

  • amanet autoturisme
    July 6, 2016

    aflăm de faptul că o firmă având ca obiect de activitate panificaţia, firmă abonată deja la contractele cu statul, câştigă o licitaţie organizată de Primăria Capitalei pentru cumpărarea de hidrobiciclete, bărcuţe, caiace şi un vaporaş turistic? Evident, o licitaţie la care această firmă – ASTRA BUCURESTI & CO PROD SRL pe numele său – a fost singurul ofertant.
    Ce ne facem când aflăm că acţionarul majoritar al acestei firme, cu sediul în Voluntari, este doamna Adriana Pandele? Trebuie să o credem pe cuvânt pe doamna Firea că nu este nicio legătură între doamna Pandele şi soţul domniei sale, primar în localitatea Voluntari, nu-i aşa?
    Ce ne facem că în aceeaşi zi aflăm că licitaţia de atribuire a lucrărilor de refacere a faţadei teatrului Odeon a fost câştigată de o firmă care a licitat cu 1 milion de Euro mai mult decât firma care depusese cea mai competitivă ofertă?
    De aceasta s-a modificat legea achiziţiilor publice? Ca să alimentăm firmele de partid cu milioane de Euro, iar funcţionarii publici să nu mai aibă nicio jenă penală când atribuie astfel de contracte scandaloase?

  • pop monica
    July 6, 2016

    eu m-am dus la vot si ce am rezolvat? tot desteapta asta a iesit. Ratb gratis? Ratb iar cu second hand cum sunt deja masinile astea. daca nu stiati astea de acum tot second hand, sunt nu stiu ce tara(cred ca Franta) si ce bune au fost, prefer sa merg pe jos decat sa ma sufoc sau sa ma murdaresc de la ele. copacii se toaleteaza primavara nu in vara ca asa i-a venit ei ca nu avea alte idei la momentul de fata, iar concertele fiind in weekend nu vad ce ar deranja pe cineva, inteleg cele din timpul saptamani ca sunt oameni care vin de la servici, dar in weekend ce treaba ai cu masina? foloseste metroul sau bicla… In plus sunt doar 24 de ore de restrictii nu o luna. Vrea Arena Nationala? stai sa vezi acolo aglomeratie, ratbul pe acolo vine la 15-30min in weekend, nu ai metrou, si parca vad ca o sa gasesca ca nu e adecvat pentru concerte din nu stiu ce cauza si uite asa un mare concert gen Sia sau cum a fost Queen o sa se tina in mizeria aia de Romexpo care e foarte inghesiut in curte pentru o multime de oameni,am fost la 30STM si a fost groaznic.

  • truthbetold
    July 7, 2016

    Deci tu ai urmatoarea gandire:
    – da-i dreaq pe batrani ca oricum poate nu mai voteaza peste 4 ani ca nu mai apuca
    – doar tinerii conteaza
    – autobuzele alea second hand de vrea sa le ia sunt mult mai noi decat rablele de 10 ani din actualul parc auto
    – interzicerea traficului auto in centru este cea mai mare prostie ever pentru ca vei bloca tot orasul, lumea cautand zone ocolitoare
    – biciclistii? aia care incurca tot traficul? nici un singur biciclist nu sta la semaforul rosu, toti merg daca sunt 2 sau 3 unul langa altul, zici ca sunt in propria sufragerie
    – autobuzele pe care le va lua sunt second hand ptr ca achizitia e mai rapida, doar n-o sa stam 18 luni pana se finalizeaza procedurile de achizitie ptr autobuze noi?
    Think Sutu!

  • Alin
    July 7, 2016

    Doamna primar general Gabriela Firea, ne apucam si noi de treaba???
    Nu toaletarea copacilor si autobuzele second-hand sunt prioritatea celor 250.000 de oameni care te-au votat, ci lucrurile concrete!!! Una din cele mai mari probleme ale bucurestenilor este traficul, aglomeratia de pe strazi!
    De ce, Gabi, in partea de Europa civilizata, se gasesc solutii si la noi, NU?!?! Tu ai un raspuns??? Noi, da, il avem! Chiar daca s-a furat pana acum, sa spunem ca nu mai conteaza. Sa luam initiativa si sa facem de acum inainte ceva!
    Hai sa largim bulevardele care permit acest lucru! Spre exemplu: “B-dul Iuliu Maniu” care este extrem de aglomerat, dar care poate fi largit cu inca doua benzi.
    Gabi, de ce nu punem o supra-rovinieta de 10 RON/ Zi pentru masinile inmatriculate in afara Bucurestiului??? Iti dai seama ce investitie este, astfel incat s-ar putea repara o gramada de strazi cu acesti bani!!!
    De ce nu ridicam din rablele parcate de o vesnicie in parcarile din Bucuresti? Acestea, cu siguranta, nu vor mai fi puse in functiune niciodata! Doar ocupa spatiu degeaba! Mai bine despagubim 5.000 oameni (ex.: 1.000 Ron/persoana), decata sa tinem ocupate parcarile!
    Las la aprecierea ta, doamna primar, cu speranta ca fetita mea, peste 10 ani o sa traiasca in alte conditii datorita tie!!!

  • No name
    July 7, 2016

    Articolul e bun, propunerille ok, desi par exclusiviste. Normal ca e o idee buna sa fie taxe pentru circulatia in centru. De ce in toate orasele mari europene, nu neaparat capitale, e posibil si in Bucuresti nu? Locuiesti in centru? Se poate obtine derogare in baza actului de identitate, dovedind motivul. Dar romanul tot roman…. Isi va face viza de flotant, ca solutii pentru sustragere de la litera legii se gasesc usor…
    Bineinteles, nu poti face asta maine. Mai intai trebuie sa asiguri parcari mari la intrarea in oras, langa guri de metrou si linii RATB. Nimic nu se poate face maine, dar fara un plan, se actioneqza haotic, ca totul in Romania.
    Scria cineva in comentarii ca in sect 3 nu e lasata Primaria sa construiasca pistele de biciclete. Ha ha! Corect! De aceea s-a apucat sa puna bordurile rosii, si panselute in rombulete/triunghiulete, ca de! Jegul din spatele blocurilor nu se vede, ca nu-i la bulevard. Nu stiu cum arata proiectul, dar sunt curioasa cam cat spatiu ramane pentru pietoni, ca nu toata lumea merge pe bicicleta, mai sunt mamici care imping la carut, copii pe trotinete sau patine…
    Se construiesc in prostie spatii de joaca pentru copii. Normal, ca e cel mai usor sa sustragi banii publici. Si eu am o fetita, 7 ani, dar pana si eu spun ca-i prea mult.
    Toaletarea copacilor in Bucuresti e ultra-necesara, n-o contrazic pe primarita, dar sa verifice si cum si daca se planteaza alti copaci in locul celor taiati. Am vazut in sectorul domnului Goita copaci noi plantati in borduri!!! Ca nu mai aveau unde sa ii puna, dar aveau copacii si trebuia sa dea bine pe hartie. Au dat bordura la o parte si hop copacul. In 2 ani, daca o avea noroc sa se prinda, or sa iasa radacinile prin asfaltul soselei. Dar lasa ca e bine, avem primari europeni!

  • Alex
    October 31, 2016

    Praful se poate rezolva in doua luni. Suprainaltarea bordurilor astfel incat sa nu mai curga pamant pe strazi. Din pacate la noi se ridica mormane de pamant mai sus decat bordurile… ca in cimitir! Amenajare de morminte se numeste felul in care sunt facute amenajarile peisagistice.

  • Catalin
    December 5, 2016

    Se intreba cineva, mai sus, pe cine ar deranja concertele din week-end… Pe noi, cei care locuim pe bld. Unirii atat in cursul saptamanii cat si la sfarsit de saptamana… Nu-i doresc cuiva sa asculte 12 ore muzica la 90 dB… E usor, credeti ca un concert dureaza 1-2 ore si gata… Nu… Pregatirile incep cu o saptamana inainte, in timpul noptii. Ziua se fac repetitii…si toleranta noastra are o limita. Presupun ca stiti cum e folosita muzica pentru tortura…
    Am doua facultati si 36 de ani. Sunt medic. Ce parere ati avea daca as fi de garda dupa un sir de evenimente “culturale” si voi ati avea nevoie de ingrijiri medicale? (Garzi sunt si la sfarsit de saptamana, si in timpul saptamanii, si in vacantele dvs, si de Craciun, si de Revelion. Gandirea ar trebui sa se extinda la mai mult de 5 zile, ar trebui) Ati mai avea incredere sa va operez dupa ce calatoresc cu metroul, luptandu-ma pentru o bara de sprijin, intr-o dimineata aglomerata, sau dupa ce pedalez la bicicleta, sau dupa un concert de stres? Ati incredinta-o pe mama dvs. pentru tratament unui medic obosit si stresat? Eu cred ca nu…
    Presupun si ca nu aveti copii… Daca ati fi avut n-ati fi vrut sa creasca pe la concerte, poate ca ati fi dorit ceva mai mult pentru ei decat distractii efemere… Am observat ca se confunda cultura cu evenimente subliminale si e dureros ca nu mai avem valori… Dupa principiul ca fiecare isi alege placerile si drumul in viata, si eu am dreptul la liniste, si cei din jurul Arenei Nationale etc. Cred ca mai indicat ar fi sa organizeze astfel de evenimente, pentru toate gusturile, nivelele de cultura si aspiratiile, in afara capitalei, intr-un spatiu special amenajat, cu locuri de parcare si linie de metrou sau RATB.
    Cum simt ca ma lupt cu morile de vant, cred ca ar fi cazul sa abandonez explicatiile pentru ca multi le vor considera, din prea multa profunzime care-i caracterizeaza, nesustinute… :)
    Multa sanatate!

  • Sorin
    January 15, 2018

    Dacă tot vrea să interzică circulaţia maşinilor prin centru, să dispună reducerea cu 40% a impozitului anual pe care-l plătesc pentru maşină.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *