Revista Biz a avut pentru al doilea an consecutiv inspirata idee de a realiza, împreună cu Unilock Market Research, un studiu despre cele mai fascinante branduri pentru români. Adică despre ce-și doresc românii cel mai mult. Vă anunț că nici Traian Băsescu, nici Victor Ponta, nici Crin Antonescu, precum nici PSD, PNL sau PDL nu se află în clasament. Nu-i vom găsi acolo nici pe Horia Roman Patapievici sau Mircea Cărtărescu și nici pe Andrei Pleșu. Veți spune, poate, invocînd definiția brandului, că partidele, politicienii sau scriitorii nu-s tocmai niște produse comerciale. V-aș contrazice. Dar nu vreau să intrăm acum în teoria brandingului.
Cele mai fascinante branduri pentru români sunt anul acesta, în ordine: Ferrari, Jack Daniel’s, Axe, Durex, Stella Artois, Heineken, Harley-Davidson, Rom, Porsche și Zara. Întregul clasament îl puteți găsi aici.
Care va să zică, românul își dorește mai mult ca orice o mașină tare, pe care s-o conducă beat, să-și dea cu spray și să fută. La o adică, merge și o bere, un motor, daca nu e mașină, și să se îngrașe cu multă ciocolată.
Cam asta e.
July 23, 2012
Si ne miram ca merge tara in directia asta?? Sincer nu m-as fi asteptat sa apara ca isi doresc carti :))
July 24, 2012
Daca eu v-as spune ca vreau democratzie veritabila si responsabilitate politica reala atzi ride de mine. Da’ io astea le vreau, ca pe urma vin rapid si celelalte…