O iubesc pe Marta Uşurelu! Dintr-un pur şi deloc complex motiv: face ca lucrurile complicate să devină simple şi uşoare . Marta este redactorul-şef al Biz, revistă care se ocupă nu doar cu jurnalistica (explicaţie bună pentru faptul că este singura publicaţie care înregistrează creşteri de vînzare şi audienţă în presa românească). De cîţiva ani, revista Biz se implică mult şi în zona de online, de social-media, mai exact. Cum? Al dracului de simplu: mută vreme de cîte 2-3-4 zile oamenii din online în offline. Îi scoate din faţa calculatoarelor şi îi duce în cîte un loc frumos. Ca să vorbească despre ce şi cum fac ei de au devenit influenceri. Este un fapt cert că presa tradiţională este pe moarte şi că locul ei este ocupat de new media. Este un fapt cert că articolele de ziar au devenit mult mai puţin citite decât peretele unui wall pe facebook. Cum face un influencer din online să aibă mai multă vizibilitate şi audienţă decît o redacţie cu 20-30-40 de oameni? Ei bine, ăsta este genul de răspuns care se caută în conferinţele sau summit-urile revistei Biz.
Zilele trecute, Marta m-a sunat să mă invite la High Impact Friends Amsterdam, ediţia a doua. Începe peste o lună şi parcă nu mai am răbdare. Aflu că invitat de onoare la workshopul de la Amsterdam este Anna Ketting, manager pe social-media la KLM. Ce minuni a făcut Anna Ketting în online, vă explică foarte frumos Victor Kapra. Vor mai veni la #bizamsterdam: Cristian China Birta, Alexandru Negrea, Dragoş Stanca, Cristian Manafu, Costin Cocioabă, Victor Kapra, Sebastian Bârgău, Cristian Dorombach şi Bobby Voicu. Plus reprezentanţi ai companiilor: KLM, Premium Communication, Ecorom, Grafică şi Tipar, BCR.
March 21, 2012
1. Wow! new media asta suna tare poetic pe blogul asta dect pe “peretele unui wall pe facebook”. E a treia oara cand aud de trendul asta ca fiind mai puternic decat presa. Primul Chinezu, apoi Alin Teodorescu si tu. Cred ca nu exista nimic mai toxic decat sa ii spui unei industrii ca luminita de la capatul tunelului e acolo unde pierzi timpul nu unde te chinui pentru un ROI.
2. Dupa un eveniment dedicat femeii acum avem “influencer males only event”. E bine macar ca organizatorul si oratorul sunt femei… Macar asa inteleg ca exista speranta :) http://www.skeptic.com/eskeptic/10-07-28images/Agora-film-still-02.jpg … altfel ar fi una alba una neagra (ca tema blogului)
March 21, 2012
si dumnezeii netului – zoso si arhi nimic?
March 22, 2012
Ce ma enerveaza la eventurile astea este ca toti se poarta ca o secta! Unii din cei mentionati cred ca respira alt aer, de la mai mare altitudine dar in fapt e acelasi aer infect de Bucuresti. Unu’ nu inteleg ce cauti tu Criastian Sutu intre astia.